آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه سرویس بهداشتی مدرن

امروزه نسبت به گذشته، دکور سرویس بهداشتی برای افراد بسیار مهم‌ است؛ یک آینه سرویس بهداشتی مدرن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی قرار بدهد.

وجود یک آینه سرویس بهداشتی مدرن در محیط سرویس بهداشتی، علاوه بر اینکه افراد می‌توانند از آن برای دیدن چهره خود استفاده کنند، باعث زیبایی دکور و بزرگ‌تر نشان دادن فضای آنجا می‌شود.

همان طور که می‌دانید در بازار انواع زیادی آینه مدرن سرویس بهداشتی وجود دارد که همین موضوع، کار افراد را در انتخاب یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی سخت می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم که با گفتن نکاتی و معرفی انواع مدل‌های آینه مدرن سرویس بهداشتی، به شما در انتخاب و خرید یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی کمک کنیم؛ بنابراین تا آخر این این مقاله همراه ما بمانید.


آینه مدرن سرویس بهداشتی

در این قسمت از مقاله با انواع آینه مدرن سرویس بهداشتی آشنا می‌شوید؛ فقط توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید، باید مدل آینه را بر اساس مقدار فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید.

1. آینه سرویس بهداشتی کمد‌دار

اگر به‌دنبال یک آینه‌ سرویس بهداشتی مدرن هستید که بتوانید لوازم بهداشتی یا حتی آرایشی خود را در آن قرار بدهید، آینه سرویس بهداشتی مدرن کمد‌دار بهترین گزینه است.

این آینه مدرن سرویس بهداشتی برای افرادی که یک سرویس بهداشتی کوچک دارند بسیار مناسب است؛ زیرا با خرید این آینه لوکس برای سرویس بهداشتی، دیگر لازم نیست که کمد یا قفسه برای قرار دادن لوازم بهداشتی و آرایشی نصب کرد.

آین مدل آینه مدرن سرویس بهداشتی مانند یک کمد کوچک است که برروی درب خود یک آینه دارد؛ آینه سرویس بهداشتی کمددار، تمام لوازم بهداشتی مانند مسواک، نخ‌دندان، ژل شستشو صورت و... را در خود جا می‌دهد و اجازه نمی‌دهد این لوازم دیده شود.

آینه سرویس بهداشتی کمد‌دار را می‌توان با در نظر گرفتن اندازه محیط سرویس بهداشتی، در ابعاد مختلفی سفارش داد؛ حتی می‌توان به درخواست مشتری، برروی این آینه سرویس بهداشتی مدرن، لامپ‌های LED نصب کرد که با این کار زیبایی و نور محیط دو چندان می‌شود.

2. دیوار تمام آینه

دیوار تمام آینه، یکی از بهترین طراحی‌های مدرن برای سرویس بهداشتی‌های خانه‌های مدرن است؛ در این طراحی یکی از دیوارهای سرویس بهداشتی (اکثرا دیواری انتخاب می‌شود که روشویی در آنجا قرار دارد)، با آینه کاملا پوشانده می‌شود.

البته می‌توان به جای این کار، یک آینه مدرن سرویس بهداشتی قدی بدون فریم نصب کرد؛ فقط توجه داشته باشید که این مدل آینه سرویس بهداشتی مدرن برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ مناسب است.

3. آینه سرویس بهداشتی بدون قاب

آینه‌ بدون فریم، یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی محسوب می‌شود؛ این نوع آینه سرویس بهداشتی مدرن، برای افرادی که سبک مدرن در عین سادگی را دوست دارند بسیار مناسب است و می‌توان با خرید آن، زیبایی و ظرافت را به دکور سرویس بهداشتی بخشید.

آینه‌های بدون قاب را می‌توان در هر شکلی مانند مربع، بیضی، مستطیل و... با ابعاد مختلف سفارش داد.

4. آینه طویل سرویس بهداشتی

به افرادی که به زیبایی دکور سرویس بهداشتی خود اهمیت بسیاری می‌دهند، آینه‌های طویل پیشنهاد می‌شود؛ این آینه‌ها در ابعاد مختلفی موجود هستند و یکی از ویژگی‌های این آینه سرویس بهداشتی مدرن، نشان دادن کل فضای سرویس بهداشتی است.

اگر می‌توانید در سرویس بهداشتی خود از آینه‌هایی با طول بلند استفاده کنید، یک آینه مدرن سرویس بهداشتی طویل برای سرویس بهداشتی شما بهترین گزینه است؛ در غیر این صورت اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک باشد، این مدل آینه سرویس بهداشتی مدرن برای سرویس بهداشتی شما اصلا مناسب نیست.

5. آینه سرویس بهداشتی گرد

آینه‌های گرد، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین نوع آینه سرویس بهداشتی مدرن محسوب می‌شوند.

در اکثر سرویس بهداشتی‌ها آینه‌های چهارگوش نصب شده است که به همین دلیل، اکثرا ما به شکل آینه‌های چهارگوش عادت داریم؛ با نصب یک آینه مدرن سرویس بهداشتی گرد، می‌توان به سرویس بهداشتی حس تازه‌ای داد و این عادت را از بین برد.

آینه‌های سرویس بهداشتی گرد دارای انواع مختلفی مانند آینه گرد بدون فریم و ساده، آینه گرد با قاب چوبی، آینه گرد با قاب فلزی و... هستند؛ این آینه‌ها ممکن است با بند یا فلزی به دیوار سرویس بهداشتی متصل شوند.

به افرادی که دارای یک سرویس بهداشتی بزرگ هستند، پیشنهاد می‌شود که یک آینه مدرن سرویس بهداشتی گرد با قطر بزرگ نصب کنند تا به دکور سرویس بهداشتی خود یک زیبایی فوق‌العاده بدهند؛ در این صورت حتی می‌توان یک آینه نیم دایره با قطر بزرگ نصب کرد و یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی به وجود آورد.

6. آینه قفسه‌‌ای یا شلف‌دار سرویس بهداشتی

بدون شک همه‌ی ما از وجود وسایل‌هایی که همزمان چند کار را باهم انجام می‌دهند مانند مبل تختخواب‌شو لذت می‌بریم؛ مخصوصاً زمانی که فضای خانه کوچک است.

اگر سرویس بهداشتی خانه کوچک باشد، و قصد داشته باشید برای دکور سرویس بهداشتی هم از آینه استفاده کنید و هم از شلف یا قفسه، سرویس بهداشتی بسیار شلوغ و نامرتب نشان داده می‌شود؛ در چنین مواقعی، پیشنهاد می‌شود که از آینه‌های شلف‌دار یا قفسه‌دار استفاده کنید.

آینه‌ی شلف‌دار شباهت زیادی به آینه‌ی کمد‌دار دارد؛ تنها تفاوتی که این دو نوع آینه سرویس بهداشتی مدرن باهم دارند، این است وسایلی که داخل آینه مدرن سرویس بهداشتی کمد‌دار قرار داده می‌شد دیده نمی‌شدند.

قفسه‌های این آینه مدرن سرویس بهداشتی را می‌توان با گلدان‌های کوچک، شمع، عطر و اسانس‌های خوش‌بوکننده هوا و... پر کرد؛ بنابراین با داشتن این آینه لوکس برای سرویس بهداشتی، دیگر لازم نیست وسایلی مانند گلدان، مسواک و خمیردندان و... را روی سنگ روشویی قرار داد.

این مدل آینه سرویس بهداشتی مدرن دارای طرح‌های مختلفی و جنس‌های مختلفی مانند چوبی، فلزی و... است.

7. آینه سرویس بهداشتی دارای لامپ LED

در بازار مدل‌های مختلفی آینه مدرن سرویس بهداشتی وجود دارد که دارای لامپ LED هستند؛ این نوع آینه‌ها در حال حاضر در سراسر جهان یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های سرویس بهداشتی محسوب می‌شوند.

این مدل آینه سرویس بهداشتی مدرن علاوه بر اینکه باعث زیبایی بی‌اندازه سرویس بهداشتی می‌شود، روشنایی خوبی به فضا می‌بخشد؛ با خرید این آینه لوکس برای سرویس بهداشتی، می‌توانید جزئیات پوست خود را برای انجام آرایش، اصلاح و... بهتر ببینید.

خوب است بدانید که میزان نور این مدل آینه‌ها را خودتان می‌توانید تعیین کنید؛ بنابراین اگر از نور بیش از حد متنفر هستید، می‌توانید هنگام سفارش این آینه مدرن سرویس بهداشتی، لامپ‌های LED که دارای میزان نور کمی هستند انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای تمام مدل‌های آینه‌ای که در بالا گفته شد مانند آینه سرویس بهداشتی بدون فریم، آینه سرویس بهداشتی طویل، آینه سرویس بهداشتی کمد‌دار و... می‌توان لامپ LED نصب کرد؛ تنها کافی است هنگام انتخاب و سفارش یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی، به سازنده بگویید که برای شما لامپ LED روی آن نصب کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره آینه تاچ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


آینه لوکس برای سرویس بهداشتی

هنگامی که صحبت از خرید یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی می‌شود، باید به چند نکته توجه کرد تا به جای پولی که پرداخت می‌شود، یک آینه سرویس بهداشتی مدرن مناسب خریداری شود.

• رنگ آینه سرویس بهداشتی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید آینه مدرن سرویس بهداشتی بسیار به آن توجه کرد، رنگ آینه است؛ بهتر است رنگ آینه سرویس بهداشتی مدرن، مطابق با رنگ فضای سرویس بهداشتی باشد.

هنگام انتخاب رنگ مناسب برای آینه، رنگ روشویی و سرامیک فضای سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید؛ با این کار، رنگ آینه سرویس بهداشتی متناسب با محیط می‌شود و زیبایی دکور سرویس بهداشتی دوچندان می‌شود.

• متراژ سرویس بهداشتی

متراژ سرویس بهداشتی نیز در انتخاب آینه سرویس بهداشتی مدرن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ نصب یک آینه مدرن سرویس بهداشتی با ابعاد بزرگ در یک سرویس بهداشتی با متراژ کوچک به هیچ عنوان ظاهر خوبی به محیط نمی‌دهد یا بالعکس نصب یک آینه سرویس بهداشتی مدرن با ابعاد کوچک، به هیچ‌وجه مناسب یک سرویس بهداشتی بزرگ نیست.

اگر بدون در نظر گرفتن متراژ سرویس بهداشتی، یک آینه سرویس بهداشتی خریداری کنید، علاوه بر اینکه هیچ زیبایی در دکور سرویس بهداشتی ایجاد نمی‌شود بلکه همان زیبایی سادگی محیط نیز از بین می‌رود؛ حتی اگر یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی خریداری کرده باشید.

• جنس آینه سرویس بهداشتی

داشتن یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی با کیفیت عالی، خواسته هر فردی است.

همان طور که می‌دانید، آینه‌های سرویس بهداشتی با آلومینیوم، چوب، استیل، PVC و... ساخته می‌شوند. مهم نیست که دوست دارید جنس آینه مدرن سرویس بهداشتی که انتخاب می‌کنید کدام یک از این موارد باشد؛ تنها کافی است از متریال درجه یک برای ساخت آن آینه سرویس بهداشتی مدرن استفاده شده باشد.

البته توجه کنید، آینه سرویس بهداشتی که انتخاب می‌کنید باید ضدآب باشد تا در اثر رطوبت محیط سرویس بهداشتی آسیبی نبیند؛ ضدآب بودن یک آینه سرویس بهداشتی مدرن باعث می‌شود که شما تا مدت زیادی یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی داشته باشید.

• مدل آینه سرویس بهداشتی

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید یک آینه مدرن سرویس بهداشتی، دقت در انتخاب مدل آینه است.

برای سرویس بهداشتی ‌که متراژ کمی دارد، آینه‌های عمودی مناسب‌تر هستند؛ اگر روشویی سرویس بهداشتی گرد است، بهتر است یک آینه مدرن سرویس بهداشتی گرد خریداری شود.

بنابراین اگر می‌خواهید یک آینه لوکس برای سرویس بهداشتی داشته باشید، با توجه به شکل روشویی و متراژ سرویس بهداشتی، مدل آینه را انتخاب کنید.

آینه شیک و مدرن

در گذشته کاربرد آینه را تنها در نشان دادن ظاهر اشخاص و بازتاب تصویر اجسام می‌دیدند و خیلی زیاد به مدل و شکل آن اهمیت نمی‌دادند؛ اما امروزه آینه به یکی از کابردی‌ترین و محبوب‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه و محل کار تبدیل شده است.

آینه در سبک‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک و... طراحی می‌شود؛ بنابراین تفاوتی ندارد که دکور داخلی خانه یا محل کار شما کلاسیک است یا مدرن، مدل‌های آینه امروزه به حدی زیاد است که به‌راحتی می‌توانید آینه دلخواه خود را پیدا کنید.

ما در این مقاله تصمیم داریم که مدل‌های از آینه شیک و مدرن را به شما معرفی کنیم.

1. آینه محدب

آینه محدب، یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل‌های آینه‌ در سراسر جهان است؛ در سایر کشورها این آینه شیک و مدرن را با نام‌های مانند آینه چشم ماهی و آینه رانندگی نیز می‌شناسند.

آینه محدب قبل از اینکه جزو آینه‌های کاربردی قرار بگیرد، به عنوان آینه دکوراتیو شناخته می‌شود.

در آینه محدب، نور به طرف بیرون از آینه منعکس می‌شود؛ بنابراین این نوع آینه جهت شکستن نور و بازتاب یک تصویر زیبا در خانه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که کانون آینه محدب به صورت مجازی است و اندازه تصویر شیء که در آن می‌افتد، از ابعاد واقعی شی‌ء کوچک‌تر است؛ برای اینکه این آینه شیک و مدرن زیبایی منحصربه‌فردی به دکوراسیون خانه شما بدهد، پیشنهاد می‌شود دو یا سه عدد از این آینه را با ابعاد مختلف در کنار هم قرار بدهید.

2. آینه تنه درختی

اگر می‌خواهید همیشه در خانه طبیعت را حس کنید و یک دکور مدرن و خلاقانه داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از آینه‌هایی است که روی برش‌هایی از تنه درخت قرار گرفته‌اند؛ این آینه شیک و مدرن که اغلب با نام آینه تنه درختی شناخته می‌شود، در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که می‌توانید تعدادی از این آینه را با ابعاد مختلف در کنار هم روی کنسول یا هر قسمتی از خانه که مدنظر دارید نصب کنید.

اگر به دنبال آینه سنسور دار هستید به این صفحه مراجعه کنید.

3. آینه هندسی

یکی دیگر از آینه‌های دکوراتیو مدرن، آینه دیواری هندسی است که قادر است فضای خانه را دراماتیک و چشم‌نواز کند؛ ساختار اصلی این آینه شیک و مدرن، اشکال هندسی مانند دایره، چند ضلعی و اشکال هندسی ترکیبی و نامتقارن است.

آینه‌های هندسی دارای قاب‌هایی به رنگ طلایی، نقره‌ای، مسی و برنزی هستند.

آینه هندسی اغلب در فضای نشیمنی که دارای ترکیبی از سبک معاصر و مدرن است مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بهتر است که رنگ قاب این آینه شیک و مدرن، مطابق با رنگ مبلمان باشد تا زیبایی دکور دوچندان شود.

4. آینه چرمی

اگر در دکوراسیون داخلی خانه خود یا محل کار خود از مبلمان چرمی استفاده ‌می‌کنید، پیشنهاد می‌شود که آینه شاگرین یا چرمی را برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید.

این آینه شیک و مدرن دارای قابی از جنس چرم است؛ به همین خاطر، اگر در کنار مبلمان چرمی قرار بگیرد، دکور فوق‌العاده زیبا و شیکی به وجود می‌آید.

خوب است بدانید، چرمی که در ساخت قاب‌ آینه‌ شاگرین استفاده می‌شود مصنوعی است؛ به همین دلیل، دیگر لازم نیست نگران باشید که چرم استفاده شده در این آینه شیک و مدرن چرم ساخته شده از پوست حیوانات باشد.

در محل کار یا خانه، می‌توان از آینه‌های چرمی برای زیباتر شدن دکور داخلی استفاده کرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره وان سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.

5. آینه باروک

آینه‌ باروک از سبک هنری که در قرن ۱۷ و ۱۸ در اروپا رایج بوده الهام گرفته‌ شده است؛ بنابراین این آینه زیبا یادآور موسیقی، معماری آن دوران اروپا است.

آینه‌های باروک برروی قاب خود دارای نقش‌های گل هستند که با زیبایی درهم پیچیده شده‌اند.

در چند سال اخیر، این سبک از آینه با محبوبیت زیادی روبه‌رو شده است و اکثر خانه‌هایی که خواستار سبک قدیمی هستند، این سبک از آینه را جایگزین آینه‌های مدرن کرده‌اند؛ برای اتاق‌خواب و اتاق نشیمن، استفاده از آینه‌های باروک قدی که حس آرامش بخشی به فضا می‌دهند بهترین گزینه هستند.

6. آینه قفسه‌دار

اگر به دنبال یک آینه شیک و مدرن برای دکور اتاق کار هستید، آینه‌های قفسه‌دار گزینه خوبی هستند؛ وجود آینه در اتاق کار باعث می‌شود که نور فضای اتاق افزایش پیدا کند.

با انتخاب آینه قفسه‌دار برای اتاق کار، می‌توان قفسه آینه را با گلدان‌های کوچکی که باعث زیبایی بیشتر دکور اتاق می‌شود پر کرد؛ با انجام این کار، دکور اتاق کار از حالت ساده ‌و بی‌روح خارج می‌شود.

می‌توان از آینه‌های قفسه‌دار برای داخل راهروها نیز استفاده کرد و قفسه‌های آن را با شمع و گلدان‌هایی مانند کاکتوس و پتوس پر کرد.

7. آینه ستاره‌ای و آینه خورشیدی

یکی دیگر از آینه‌های دکوراتیو که امروزه در خانه‌های مدرن و مجلل شاهد دیدن آن هستیم، آینه خورشیدی یا آینه ستاره‌ای است؛ آینه‌های ستاره‌ای و آینه‌های خورشیدی، کاربرد بسیار زیادی دارند و با طرحی که دارند، دکوراسیون خانه را مجلل‌تر و زیباتر نشان می‌دهند.

پیشنهاد می‌شود در فضای نشیمن، آینه خورشیدی یا آینه ستاره‌ای را به صورت تنها روی دیوار نصب نکنید؛ بهتر است، آینه خورشیدی یا آینه ستاره‌ای را در فضای نشیمن روی میز کنسول نصب کنید تا دکور محیط جلوه خاص و مجللی پیدا کند.

برای دکور راهرو، می‌توان تعدادی از این آینه شیک و مدرن را در ابعاد مختلف برروی دیوار نصب کرد؛ حتی می‌توان از آینه ستاره‌ای و آینه خورشیدی به‌عنوان آینه میز آرایش در اتاق خواب نیز استفاده کرد.

برای قاب این آینه شیک و مدرن، از رنگ‌های گرم و درخشانی مانند طلایی، مسی، نقره‌ای و برنجی استفاده می‌شود که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و رنگ فضای دکور، رنگ آن را انتخاب کنید.

8. آینه گنبدی

امروزه یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های دکوراتیو، آینه گنبدی یا آینه پنجره‌ای است؛ این آینه شیک و مدرن هم می‌تواند دارای فریم باشد، هم می‌تواند بدون فریم تولید شود و این بستگی به سلیقه مشتری و دکور خانه او دارد که آینه گنبدی فریم‌دار خریداری کند یا آینه گنبدی بدون قاب یا همان فریم.

آینه پنجره‌ای یا آینه گنبدی، با ابعاد مختلفی تولید می‌شود؛ اما زیباترین و محبوب‌ترین نوع این آینه شیک و مدرن، آینه گنبدی قدی است و به همین دلیل، امروزه اکثر آینه‌های قدی، به شکل گنبدی یا پنجره‌ای تولید می‌شوند.

قاب این آینه‌ شیک و مدرن با متریال‌های مختلفی تولید می‌شود؛ افرادی که خواستار یک دکوراسیون داخلی گرم هستند، می‌توانند از آینه گنبدی فریم چوبی استفاده کنند و افرادی که دکوراسیون ساده دوست دارند، می‌توانند آینه گنبدی بدون فریم را انتخاب کنند.

همان طور که متوجه شدید، آینه گنبدی انواع مختلفی دارد که هرکدام به شکلی زیبا هستند؛ برخی از آینه‌های گنبدی قدی را باید حتما روی دیوار نصب کرد و برخی دیگر را می‌توان به دیوار تکیه داد و هروقت که دوست داشتید مکان آن را به‌راحتی و بدون دردسر تغییر دهید.

از این آینه شیک و مدرن می‌توان در مکان‌های مختلف خانه مانند راهرو، ورودی، اتاق خواب، سالن پذیرایی و... استفاده کرد.

9. آینه پایه‌دار

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند آینه را به دیوار متصل کنند و می‌خواهند هر جایی از خانه آن را به آسانی قرار دهند، آینه پایه‌دار برای شما بهترین گزینه است؛ این مدل آینه شیک و مدرن به دلیل اینکه دارای پایه است، در هر قسمتی از خانه حتی اگر دیوار هم نباشد قرار می‌گیرد.

سال‌های زیادی است که از انواع آینه پایه‌دار برای دکور خانه‌ای مدرن استفاده می‌کنند.

قاب و پایه آینه‌های پایه‌دار با متریال‌های گوناگونی ساخته می‌شود که در حال حاضر افراد از آینه پایه‌دار چوبی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خانه استفاده می‌کنند؛ از آینه پایه‌دار می‌توان برای دکور اتاق خواب، راهرو و اتاق نشیمن استفاده کرد.

10. آینه بک لایت

یکی دیگر از آینه‌های دکوراتیو زیبا، آینه بک لایت است که کاربرد فراوانی دارد؛ این آینه شیک و مدرن که با نام آینه نوردار نیز شناخته می‌شود، دارای یک هاله نور زیبا در پشت خود است که این نور با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی به وجود آمده است.

آینه بک لایت در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می‌شود؛ از آینه بک لایت قدی می‌توان در ورودی خانه و اتاق خواب استفاده کرد و از دیگر ابعاد این آینه شیک و مدرن می‌توان برای دکور سالن پذیرایی بهره برد.

11. آینه روستیک

یکی از زیباترین مدل‌های آینه مدرن، آینه روستیک است؛ آینه روستیک، آینه‌ای است که برای ساخت آن از متریال طبیعی مانند چوب استفاده می‌شود.

این آینه شیک و مدرن، زیبایی فوق‌العاده‌ای به دکور خانه می‌بخشد و برای دکور قسمت‌های مختلف خانه مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب، ورودی، راهرو و... مناسب است.

آینه روستیک با طراحی ساده و چوبی که دارد، امکان ندارد از مد برود و قدیمی شود؛ حتی اگر سال‌های زیادی از خرید آینه روستیک شما بگذرد، باز همانند روز اول شیک و مدرن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میز مدیریتی سنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید


You can reserve and visit our showroom

Call us now