×
کد امنیتی

گالری تصاویر

روشویی مدرن کوچک

روشویی مدرن کوچک

روشویی مدرن کوچک اصطلاحا در مجموعه پرشین سنگ به محصولات ایستاده یا فری استند گفته میشود که در فضاهای سرویس بهداشتی کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

روشویی مدرن کوچک در سرویس های مهمان و یا در واحدهای آپارتمان که سرویس های کوچکی از لحاظ ابعاد و اندازه دارد مورد استفاده قرار میگیرد. در روشویی مدرن کوچک از آینه هایی با ارتفاع بلند پیشنهاد میشود که استفاده شود.

در روشویی مدرن کوچک میتوانید کاسه های روکار و یا کاسه های توکار سفارش گزاری کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب روشویی مدرن کوچک از سنگهای روشن و یا سفید استفاده شود که از لحاظ ظاهری خیلی کوچک و بد نشان داده نشود.

در روشویی مدرن کوچک میتوانید از انواع سنگ های موجود در بازار یا مجموعه پرشین سنگ سفارش گزاری کنید. برای اینکه روشویی مدرن کوچک با ابعاد های کوچک ساخته شود باید به این نکته توجه داشته باشید که سایر روشویی مدرن کوچک از نظر عرض یا عمق محصول خیلی عمیق یا بزرگ نباشد که هم از لحاظ ظاهری شکیل باشد و هم از لحاظ وزن محصول خیلی وزن زیادی نداشته باشد. روشویی مدرن کوچک را میتوانید در انواع مختلف و اشکال مختلف در سایت پرشین سنگ ملاحظه فرمایید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جدیدترین روشویی سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی مدرن کوچک و نکات خرید آن

در روشویی مدرن کوچک باید به چند نکته توجه نمود: نکته اول اینکه کاسه های روکار از سایز بزرگ و یا مستطیل استفاده نشود. در روشویی مدرن کوچک از کاسه های گرد با ابعادهای کوچک استفاده میشود.

روشویی مدرن کوچک را برای سرویس هایی با ابعادهای کوچک مورد استفاده قرار میدهند. در انتخاب روشویی مدرن کوچک بسیار زیاد توجه فرمایید. بهترین روشویی مدرن کوچک را میتوانید در شعبه های اصلی شرکت پرشین سنگ ملاحظه و خرید نمایید.

بهترین انتخاب برای فضاها و سرویس های بهداشتی کوچک روشویی مدرن کوچک میباشد. روشویی مدرن کوچک دارای مزایای بسیاری میباشد. از جمله این مزایا استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی است که ما در مجموعه پرشین سنگ روشویی مدرن کوچک را به همراه باکس های PVC کوچک و یا شلف های سنگی تولید و به بازار ارائه میکنیم.

روشویی مدرن کوچک دارای تنوع های بسیاری میباشد که میتوان به مدل های ایستاده یا دیواری اشاره کرد. روشویی مدرن کوچک ایستاده در طرح های گرد، مربع و مستطیل با انواع سنگ های مرمریت و گرانیت قابل تولید میباشد و همچنین روشویی مدرن کوچک دیواری که تلفیق سنگ با متریال های دیگر میباشد که میتوان از مزیت این روشویی مدرن کوچک داشتن فضا برای جاگزاری اکسسوری و مواد شوینده اشاره کرد.

مجموعه پرشین سنگ با توجه به تقاضای زیاد اقدام به طراحی و ساخت روشویی مدرن کوچک نموده است. طرح های روشویی مدرن کوچک بسیار متنوع میباشد که در سایت رسمی پرشین سنگ قابل بازدید میباشد.

اگر به دنبال روشویی لوکس و مدرن هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی مدرن کوچک و ساخت طرح های مختلف

امروزه با توجه به فضاهای کوچک و محدود آپارتمان ها مشتریان مجبور به انتخاب روشویی مدرن کوچک میباشند و مجموعه پرشین سنگ با توجه به این محدودیت اقدام به طراحی و ساخت طرح روشویی مدرن کوچک با تنوع بسیار زیاد میباشد که مشتریان با توجه به محدودیت فضا دیگر نکران انتخاب های محدود نباشند و بتوانند از روشویی مدرن کوچک بنا به سلیقه خودشان در سرویس های بهداشتی استفاده نمایند.

روشویی مدرن کوچک امروزه سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده واین برای پرشین سنگ محدودیت نیست و اقدام به ساخت و تولید طرح های بسیاری از مدل های روشویی مدرن کوچک میباشد.

امروزه انواع مدل های روشویی مدرن کوچک در بازار به چشم میخورد که میتواند این روشویی مدرن کوچک را با خدمات حمل و نصب و خدمات پس ار فروش از مجموعه پرشین سنگ تهیه فرمایید.

روشویی مدرن کوچک از زمان نصب شامل گارانتی و خدمات پس از فروش مجموعه پرشین سنگ میباشد. بهترین مدل های روشویی مدرن کوچک را میتوانید در شوروم مرکزی پرشین سنگ بازدید نمایید.


کابینت روشویی مدرن

سری محصولات کابینت روشویی مدرن در مجموعه پرشین سنگ به دو دسته کابینت روشویی مدرن و کابینت روشویی کلاسیک تقسیم میشود. برای انتخاب کابینت روشویی مدرن باید به چند نکته توجه داشته باشیم که نوع متریال مصرفی در کابینت روشویی مدرن از بهترین و عالی ترین متریال موجود در بازار باشد. برای دیدن محصولات کابینت روشویی مدرن به سایت رسمی شرکت پرشین سنگ مراجعه نمایید و تمامی مدل های کابینت روشویی مدرن را در سایت ملاحظه فرمایید.

در کابینت روشویی مدرن از ریل و یراق آلات با برندهای مطرح یراق آلات در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. بهترین نوع ریل برای باز و بسته کردن کشو های کابینت روشویی مدرن برند ریل و یراق آلات بلوم یا فانتونی میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی ایستاده سرامیکی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کابینت روشویی مدرن و انتخاب سایر و ابعاد

برای انتخاب سایر و ابعاد کابینت روشویی مدرن میتوانید طبق سایز و اندازه ای که در پروژه یا سرویس بهداشتی مد نظر دارید و مورد نیاز میباشد سفارش گزاری نمایید.

برای انتخاب نوع رنگ و جنس سنگ در کابینت روشویی مدرن میتوانید از انواع سنگ های مرمریت و گرانیت یا خانواده مرمر ها استفاده نمایید. باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر در محل سرویس بهداشتی از مواد شوینده اسیدی مثل وایتکس استفاده میگردد باید از جنس سنگ های گرانیت در تولید کابینت روشویی مدرن استفاده گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که سنک کاشی و سرامیک های مورد استفاده در سرویس بهداشتی همخوانی و هماهنگی بین کابینت روشویی مدرن و رنگ بندی سرامیک ها مورد توجه قرار بگیرد.

کابینت روشویی مدرن را میتوانید به همراه شلف سنگی و یا به همراه کشو از جنس پی وی سی سفارش گزاری نمایید. بهترین نوع کابینت روشویی مدرن از جنس گرانیت میباشد که هم از نظر ظاهری بسیار زیبا و شکیل میباشد و هم از نظر کیفیت و جذب رطوبت بسیار مقاوم میباشد.

برای انتخاب بهتر در زمینه کابینت روشویی مدرن پیشنهاد میشود که از مشاوران و طراحان مجموعه پرشین سنگ راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید. برای اینکه انتخاب نمایید که کابینت روشویی مدرن دارای جای شیر باشد یا خیر باید به این نکته توجه نمایید که از شیرآلات توکار استفاده شده است یا شیرآلات روی خود کابینت روشویی مدرن قرار گرفته است.

کابینت روشویی مدرن را میتوانید به همراه کاسه توکار یا اینکه کاسه به صورت روکار باشد سفارش گزاری نمایید. کابینت روشویی مدرن از سایز های کوچک برای سرویس هایی با اندازه های کوچک تا سایز های بزرگ برای سرویس های بهداشتی بزرگ قابل سفارش گزاری و تهیه میباشد. از مدل های دو کاسه کابینت روشویی مدرن میتوانید در محل های عمومی مثل رستوران ها و هتل ها استفاده نمایید.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به روشویی مدرن را در اختیار شما قرار دهد.


خرید کابینت روشویی مدرن

برای خرید بهتر و راحت تر کابینت روشویی مدرن میتوانید از عاملیت های مجاز در سراسر شهر های ایران بازدید و خریدی مطمئن و راحت را از عاملیت های رسمی پرشین سنگ انجام نمایید.

کابینت روشویی مدرن را میتوانید در ارتفاع استاندارد هشتاد و پنج الی نود سانتیمتر از سطح زمین در سرویس بهداشتی نصب و مورد استفاده قرار داد. آینه کابینت روشویی مدرن را میتوان به صورت ساده و با داشتن دکمه تاچ حرارتی خاموش روشن تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در آینه های کابینت روشویی مدرن باید به این نکته توجه داشته باشیم که از آینه هایی با طراحی ساده و مدرن مورد استفاده قرار بگیرد و از آینه هایی با فریم های پرکار و ابزار خورده در استفاده با کابینت روشویی مدرن خودداری شود. بهترین نوع از کابینت روشویی مدرن از جنس متریال پی وی سی میباشد که کاملا در برابر آب و رطوبت ضد آب بوده و عمر طولانی تری نسبت به متریال چوب طبیعی یا متریال های ام دی اف میباشد.

کابینت روشویی مدرن را میتوان با طراحی های خاص و منحصر به فرد از مجموعه پرشین سنگ تهیه و مورد استفاده قرار داد. در کابینت روشویی مدرن میتوانید داخل کشوهای محصول را با چرم مصنوعی یا طبیعی برای زیبایی بیشتر پوشش داد.

در سفارش گزاری کابینت روشویی مدرن به نوع متریال مورد استفاده در صفحه روی کابینت روشویی مدرن دقت زیادی نمایید. متریال صفحه روی کابینت روشویی مدرن را میتوان از متریال های سنگ طبیعی، سرامیک، کوارتز یا متریال های مصنوعی سفارش گزاری نمایید.

بهترین گزینه از نظر مجموعه پرشین سنگ برای صفحه روی کابینت روشویی مدرن سنگ طبیعی محصوصا از خانواده گرانیت ها میباشد. در مجموعه پرشین سنگ تمامی محصولات کابینت روشویی مدرن شامل خدمات پس از فروش و کارانتی میباشد.

خدمات پس از فروش در قسمت کابینت روشویی مدرن شامل ایجاد لک توسط شوینده ها و یا شکسته شدن محصول توسط افتادن شی خارجی بر روی کابینت روشویی مدرن نمی باشد.

برای انتخاب بهتر کابینت روشویی مدرن باید به این نکته توجه داشته باشید که در فضای سرویس بهداشتی مدرن و پست مدرن از این سبک کابینت روشویی مدرن مورد استفاده قرار بگیرد.

ابعاد های بزرک در سفارش گزاری کابینت روشویی مدرن برای سرویس های مستر و مشترک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و برای سرویس بهداشتی مهمان یا ورودی از کابینت روشویی مدرن ایستاده یا پایه دار با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

You can reserve and visit our showroom

Call us now