روشویی دیواری مدل باکس با جای حوله روی صفحه، (PS-WM237)

این روشویی یکی از جذابترین و کاربردی ترین محصولات پرشین استون است. در روی صفحه این محصول يك جاي حوله طراحی شده که علاوه بر زیبایی که به محصول داده بسیار کاربردی هم هست. این مدل میتواند مطابق تصاویر، هم با شلف سنگی و هم با کشوی چوبی از جنس پلایوود و یا پی وی سی سفارش داده شود.این محصول نیز به دلیل رعايت جزييات در توليد و زیبایی و سادگی به يكي از پر فروشترین محصولات پرشين استون تبديل شده است.

شما میتوانید این روشویی زیبا را با انواع سنگ های مرمریت/گرانیت با رنگ بندی های جذاب سفارش گزاری نمایید.

مدل

روشویی دیواری مدل باکس با جای حوله روی صفحه ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

کابینت دستشویی مدرن

کابینت دستشویی مدرن

کابینت دستشویی مدرن برای سرویس های مستر و مهمان و همچنین سرویس مشترک قابل استفاده می باشد. کابینت دستشویی مدرن را میتوان با ابعاد و رنگ های مختلف سفارش گزاری کنید.

کابینت دستشویی مدرن با ابعاد کوچک و ابعاد های بزرگ قابل سفارش گزاری می باشد. پرشین سنگ تولید کننده انواع کابینت دستشویی مدرن جهت پروژه های مدرن میباشد.

کابینت دستشویی مدرن را میتوانید در پروژه های مدرن و نیوکلاسیک استفاده قرار دهید. کابینت دستشویی مدرن را برای مکان های عمومی مثل هتل ها، رستوران ها و تالارهای پذیرایی مورد استفاده قرار داد.

برای استفاده از کابینت دستشویی مدرن باید به چند نکته توجه داشته باشد که از جمله این نکات طرز استفاده و نوع نگهداری آن است.ضدآب بودن متریال کابینت دستشویی مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار هست. برای جلوگیی از مات شدن سنگ کابینت دستشویی مدرن از مواد شوینده اسیدی نباید استفاده شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


کابینت دستشویی مدرن و سفارش آن

کابینت دستشویی مدرن را با انواع سنگهای مختلف میتوانید سفارش گزاری کنید. برای بهتر دیده شدن کابینت دستشویی مدرن باید از آینه هایی با طول بلند و عرض کم استفاده شود.

کابینت دستشویی مدرن را میتوانید به بهترین شکل ممکن در بسته بندی، در محل پروژه خود تحویل بگیرید. کابینت دستشویی مدرن را به همراه آینه و کشو های پی وی سی میتوانید سفارش گزاری کنید.

برای بهتر دیده شدن کابینت دستشویی مدرن پروژه خود باید از بهترین متریال جهت سنگ و کشوهای زیر روشویی استفاده شود. کابینت دستشویی مدرن را برای انواع پروژه های مدرن و پست مدرن میتوانید سفارش گزاری کنید.

جای شیر در روی کابینت دستشویی مدرن را میتواند روی کاسه و یا روی صفحه پشت کاسه دربیاورید. برای سیفون و متعلقات زیر کاسه و کابینت دستشویی مدرن از رنگ های طلایی و کروم و مشکی و دیگر رنگها میتوان مورد استفاده قرار بگیرد.

در مرحله نصب کابینت روشویی مدرن باید به این نکته توجه کنید که از رول بلت های بلند و قوی استفاده شود که قابلیت نگه داشتن کابینت دستشویی مدرن را داشته باشد.

کابینت دستشویی مدرن را میتوانید بر روی دیوارهای سنگی، سرامیک و بتنی نصب نمود و برای بهتر شدن از نظر بصری بهتر است که بک گراند هم رنگ و هم جنس خود کابینت دستشویی مدرن باشد.

اگر به دنبال اکسسوری دستشویی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


کابینت دستشویی مدرن و دسته بندی آن

کابینت دستشویی مدرن را با توجه به اینکه در چه طراحی استفاده میشود به دو دسته تقسیم میکنیم. دسته اول کابینت دستشویی مدرن دیواری که بدون پایه، روی دیوار نصب میشود.

دسته دوم کابینت دستشویی مدرن آن دسته ار روشویی هایی هست که بوسیله پایه های فلزی یا سنگی روی پایه و دیوار نصب میشود. کابینت دستشویی مدرن برای ارسال به شهرستان ها از طریق ماشین های باربری با بهترین شیوه ارسال خواهند شد.

کابینت دستشویی مدرن در ساختمان های مختلف دارای کاربری های اداری، مسکونی و غیره قابل نصب و استفاده میباشد. برای بهتر دیدن کابینت دستشویی مدرن در ارتفاع 85 سانتیمتری از سطح زمین باید نصب شود.

بهترین متریال برای ساخت کابینت دستشویی مدرن متریالی هست که در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد. صادرات کابینت دستشویی مدرن به کشورهای دیگر به صورت مداوم درحال انجام میباشد.

برای دریافت نتیجه بهتر در ظاهر کابینت دستشویی مدرن از سفارش ابعادهای غیر استاندارد خیلی کوچک یا خیلی بزرگ خودداری نمایید. بهترین زمان برای سفارش گزاری کابینت دستشویی مدرن قبل از خرید شیرآلات میباشد به این صورت که کابینت دستشویی مدرن را اول سفارش دهید و بعد از سفارش کابینت دستشویی مدرن شیرآلات را انتخاب و سفارش دهید.

بهترین و عالی ترین کابینت دستشویی مدرن را میتوان از نظر ظاهری به کابینت دستشویی مدرن دیواری اشاره کرد. برای بهتر نتیجه گرفتن در نصب کابینت دستشویی مدرن پیشنهاد میشود که بکگراند کار از سرامیک هایی با رنگهای متضاد استفاده شود.

مثلا کابینت دستشویی مدرن سفید با دیواره مشکی کار شود. بهترین و عالی ترین سنگ برای انتخاب کابینت دستشویی مدرن سنگهای گرانیت میباشد به این دلیل که میتوان از مواد شوینده استفاده کرد.

بهترین راه برای شست و شو کابینت دستشویی مدرن از طریق کف و صابون میباشد و به هیچ عنوان از مواد شوینده اسیدی مثل خانواده وایتکس ها استفاده نشود.

تولید کابینت دستشویی مدرن در ایران و در شرکت پرشین سنگ با بهترین کیفیت در حال حاضر تولید میشود. در انخاب ریل های کشوهای کابینت دستشویی مدرن باید دقت شود که از ریل های آرام بند و عالی و درجه یک استفاده شود.

خدمات پس از فروش پرشین سنگ بلافاصله بعد از نصب کابینت دستشویی مدرن در ساختمان و محل پروژه شما قابل راه اندازی می باشد. کافیست کد درج شده در کارت گارانتی در بسته بندی کابینت دستشویی مدرن را به شماره تلفن ذکر شده پیامک کنید.


کابینت دستشویی مدرن و خرید آن

کابینت دستشویی مدرن را میتوانید طبق اندازه های موجود در پروژه سفارش گزاری کرد. کابینت دستشویی مدرن با مقاوم ترین سنگهای موجود در بازار قابل سفارش گزاری می باشد. کابینت دستشویی مدرن را براساس نوع سبک تولید شده که میتوان مدرن یا نیوکلاسیک یا پست مدرن باشد انتخاب کرد.

برای انتخاب کابینت دستشویی مدرن باید چند نکته را مدنظر داشته باشیم که به صورت کفته شده می باشد. مورد یک این است که نباید از متریال های سرامیک که شکنندگی بسیار بایلایی دارند استفاده کرد.

اگر در کابینت دستشویی مدرن از متریال سنگ یا چوب طبیعی استفاده می شود باید این نکته توجه داشت که از مواد اسیدی مثل خانواده وایتکس ها استفاده نشود.

برای بهتر دیده شدن کابینت دستشویی مدرن در سرویس بهداشتی حتما از اکسسوری های جذاب پرشین سنگ استفاده نمایید. آینه کابینت دستشویی مدرن را میتوانید به صورت ضدبخار و ساده سفارش گزاری کنید.

برای بهتر نصب کردن کابینت دستشویی مدرن حتما از خدمات نصب شرکت پرشین سنگ راهنمایی بگیرید. برای ارسال کابینت دستشویی مدرن به شهرهای دور یا خارج از ایران باید حتما از پالت های چوبی جهت بسته بندی استفاده شود. بهترین راه برای ارسال محصولات کابینت دستشویی مدرن از طریق باربری های معتبر میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آینه باکس روشویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کابینت سرویس بهداشتی مدرن

شرکت پرشین سنگ تولید کننده نواع کابینت سرویس بهداشتی مدرن می باشد. تولید کابینت سرویس بهداشتی مدرن یکی از تخصص های اصلی این شرکت می باشد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن جهت سرویس های بهداشتی یا حمام مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل های کابینت سرویس بهداشتی مدرن در چند دسته دیواری و ایستاده قرار می گیرند. رنگ های سنگ های مورد استفاده در کابینت سرویس بهداشتی مدرن  از رنگهای زمینه مشکی، سفید، کرم، طوسی تشکیل شده است.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن در سایزهای مختلف قابل سفارش گزاری هست. کابینت سرویس بهداشتی مدرن جهت پروژه هایی که دارای چند سرویس بهداشتی می باشند مورد استفاده قرار میگیرند.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن دارای ویژگی های خاصی میباشد. آینه های کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوان به 2سبک مدرن و پست مدرن سفارش گزاری نمود. کابینت سرویس بهداشتی مدرن جهت رستوران ها و تالار های پذیرایی هم قابلیت استفاده دارد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن قابلیت تغییر رنگ و ابعاد را نیز دارد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را می توان از عاملیت های فروش پرشین سنگ در استان های ایران خریداری نمود. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوانید بر اساس سبک ساختمان تغییر دهید. 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن توسط تیم خدمات نصب پرشین سنگ قابلیت نصب دارد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوانید به خارج از کشور هم ارسال نمایید. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوانید با بسته بندی پالت چوبی سفارش گزاری نمایید. 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن بهترین انتخاب جهت سرویس های بهداشتی مدرن می باشد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن که تولید پرشین سنگ می باشد دارای بهترین کیفیت متریال می باشد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن دارای ویژگی خاصی می باشد که کاملا ضدآب و ضد رطوبت می باشد. آینه های کابینت سرویس بهداشتی مدرن را می توان با سنسور تاچ حرارتی سفارش گزاری کرد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن پرشین سنگ بهترین انتخاب خانواده های کم جمعیت می باشد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن که میتوان از نوع پی وی سی و یا چوب طبیعی باشد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن دارای ضخامت و خدمات پس از فروش می باشد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را می توانید به همراه کمد درب دار سفارش گزاری کنید. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را به همراه کارت خدمات پس از فروش پرشین سنگ دریافت کنید.


کابینت سرویس بهداشتی مدرن و ویژگی های آن

کابینت سرویس بهداشتی مدرن از بهترین و علی ترین جنس سنگ یا متریال های مورد استفاده اسخته میشود.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوانید در مراکز عمومی کثل پاساژها و هتل ها استفاده نمود.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن تولید ایران میباشد. پرشین سنگ تولید کننده کابینت سرویس بهداشتی مدرن با بهترین کیفیت می باشند. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوانید از سایز کوچک تا بزرگ برای حمام یا سرویس بهداشتی سفارش دهید. 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن از ریل های درجه یک بازار ساخته شده است.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن از کشو و یا درب های جکدار تولید میشود. 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن برای سرویس حمام مهمان میتواند مورد توجه قرار بگیرد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن بهترین انتخاب برای محل های پررفت و آمد می باشد.

برای انتخاب کابینت سرویس بهداشتی مدرن باید چند موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن شامل آینه، کشو و روشویی میباشد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن از متریال و طراحی روز تولید شده است.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به اکسسوری سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد.


کابینت سرویس بهداشتی مدرن و کاربرد ها

کابینت سرویس بهداشتی مدرن برای شیرهای مدرن و پست مدرن قابلیت ست شدن را دارد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن میتواند به رنگهای سفید، مشکی، طوسی، کرم و دیگر رنگها مورد استفاده قرار بگیرد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن برا انتقال به طبقات  نیاز به نفر و کارگر دارد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را میتوان  با بهترین ریل ها جهت کشو و باز و بسته شدن کشوها سفارش گذاری شود.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن را برای اطاق مستر و سرویس های مدرن مورد استفاده قرار میگیرد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را در پروژه های مدرن و پست مدرن میتوانید استفاده کنید. کابینت سرویس بهداشتی مدرن باید از جنس متریال PVC و یا چوب طبیعی با ترکیبی از سنگ طبیعی ساخته شود.

پرشین سنگ بهترین پیشنهاد ها را جهت انتخاب کابینت سرویس بهداشتی مدرن را به شما پیشنهاد میدهد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن در سایزهای  کوچک و در سایزهای بزرگ قابلیت سفارش گزاری را دارد.

تولید کابینت سرویس بهداشتی مدرن باید به بهترین  شکل ممکن در کارخانه های تولید کننده  کابینت سرویس بهداشتی مدرن صورت گیرد. متریال فلز مورد استفاده در کابینت سرویس بهداشتی مدرن باید از طریق آبکاری ضدآب گردد. 

کابینت سرویس بهداشتی مدرن با درب و کشو قابلیت تولید و سفارشگزاری را دارد. کابینت سرویس بهداشتی مدرن را با آینه و بدون آینه میتوانید سفارش گزاری کنید. کابینت سرویس بهداشتی مدرن در ابعاد و رنگهای مختلف سنگ قابل سفارش گزاری می باشد.

در پروژه های پرشین سنگ کابینت سرویس بهداشتی مدرن جزو اصلی ترین و بهترین خدمات به پروژه ها میباشد. پرشین سنگ میتواند تولید کابینت سرویس بهداشتی مدرن بهترین و عالی ترین انتخاب رو به سازندگان و طراحان پروژه ها قرار دهد.

کابینت سرویس بهداشتی مدرن به همراه سنگ طبیعی و کاسه سرامیک هم قابلیت سفارش گزاری را دارد. برای انتخاب انواع کابینت سرویس بهداشتی مدرن باید به نکات قابل توجهی توجه نمود.

You can reserve and visit our showroom

Call us now