میز مدیریتی سنگی

میز مدیریتی سنگی

میز مدیریتی سنگی را میتوان با انواع سنگ های طبیعی از جنس مرمریت و گرانیت با خانواده سنگ های کریستال سفارش گزاری نمایید و برای دفاتر اداری یا فضاهایی که مناسب میز مدیریتی سنگی میباشد تهیه نمایید.

در میز مدیریتی سنگی از انواع ابعادهای مورد نیاز شما جهت استفاده از میز مدیریتی سنگی در فضاهای مختلف جهت جلسات یا غیره مورد استفاده قرار داد. در میز مدیریتی سنگی میتوانید جای پریز و فضایی برای انشعابات برق برای شارژر موبایل یا استفاده از وسایل الکتریکی قرار داد.

برای آشنایی با طراحی مدرن میز اداری سنگی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

در وسط میز مدیریتی سنگی میتوانید این پریزها یا فضای مورد نیاز جهت نصب این پریزها را قرار دهید. در میز مدیریتی سنگی میتوانید پایه های فلزی از جنس آهن یا استیل سفارش گزاری و تهیه نمایید.

میز مدیریتی سنگی به شکل های مربع، گرد، مستطیل و هر نوع شکلی و طرحی که مد نظر شما باشید میتوان سفارش داد و برای دفاتر اداری خود تهیه نمایید. میز مدیریتی سنگی با ابزار های لبه میز که ابزار مدرن یا کلاسیک میباشد میتوان تهیه و استفاده نمایید.

بهترین نوع ابزار برای میز مدیریتی سنگی ابزار مدرن لبه نازک میباشد. این ابزار به این ترتیب است که لبه های میز از ضخامت حدود شش الی هشت میلیمتر شروع شده و به وسط های سنگ یا مرکز سنگ به همان ضخامت دو سانتیمتر سنگ میرسد ولی در ظاهر شما یک ضخامت نازک را میبینید ولی در اصل همان سنگ با ضخامت دو سانتیمتری ابزار خورده و مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره میز سنگی مدرن اداری هستید به این صفحه مراجعه کنید.


میز مدیریتی سنگی و انواع آن

میز مدیریتی سنگی از انواع نانوهای ضد جذب بر روی سطح سنگ استفاده شده و با اطمینان در صورت ریخته شدن چای یا مواد خوراکی روی سطح سنگ، جذب خود سنگ نخواهد شد و باعث ایجاد لک روی سنگ نخواهد گردید.

در مجموعه پرشین سنگ انواع مدل های ظاهری و انواع سنگ های گرانیت و مرمریت برای سفارش میز مدیریتی سنگی را میتوانید تهیه و مورد استفاده قرار دهید. برای حمل و انتقال میز مدیریتی سنگیاز تیم حمل و نقل مجموعه پرشین سنگ استفاده نمایید و حتما برای خرید و سفارش میز مدیریتی سنگی از تیم و مشاوران طراحی مجموعه پرشین سنگ راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

در صورت خرید میز مدیریتی سنگی از مجموعه پرشین سنگ کارت خدمات پس از فروش را همراه با میز مدیریتی سنگی دریافت نمایید تا در صورت ایجاد مشکل با واحد خدمات پس از فروش مجموعه پرشین سنگ تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نیاز در مورد میز مدیریتی سنگی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. میز مدیریتی سنگی از طراحی های مختلف و با کانسپت های گوناگون قابل سفارش گزاری میباشد.

برای اطلاع از  قیمت میز سنگی اداری به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

در میز مدیریتی سنگی میتوانید از سنگ های مرمر یا اونیکس استفاده نمایید که میتواند نور را از خود عبور دهد و زیبایی چندین برابری را به میز مدیریتی سنگی اضافه میکند در میز مدیریتی سنگی و در انتخاب نوع سنگ میز مدیریتی سنگی دقت لازم را داشته باشید.

در انتخاب میز مدیریتی سنگی از انواع سنگ های گرانیت میتوانید استفاده نمایید. در میز مدیریتی سنگی ساخته شده با سنگ های گرانیت میز مدیریتی سنگی از مقاومت بالایی در برابر مواد ریخته شده بر روی میز مدیریتی سنگی برخوردار میباشد.

انواع میز مدیریتی سنگی را میتوانید در وب سایت رسمی پرشین سنگ ملاحظه نمایید. برای دریافت کاتالوگ میز مدیریتی سنگی با همکارانمان در واحد فروش پرشین سنگ تماس حاصل نمایید.

میز مدیریتی سنگی از شعبه های مجموعه پرشین سنگ در سراسر ایران تهیه و سفارش گزاری نمایید. میز مدیریتی سنگی از انواع مختلف سنگ های تراورتن هم قابل تولید و عرضه به بازار میباشد.

در میز مدیریتی سنگی که با سنگ های تراورتن ساخته میشود حس رستیک بودن و کهنه بودن در سنگ های تراورتن چرمی خیلی بیشتر از میز مدیریتی سنگی ساخته شده با سنگ های مرمریت سابیده را القا میکند.

در انواع میز مدیریتی سنگی که در مجموعه پرشین سنگ تولید و به بازار ارائه میشود و میتوانید ست های اداری را با همان سنگی که برای ساخت میز مدیریتی سنگی سفارش گزاری کردید، تهیه نمایید.

اگر به دنبال روشویی لوکس هستید به این صفحه مراجعه کنید.


میز مدیریتی مدرن سنگی

در میز مدیریتی مدرن سنگی از انواع سنگ های مرمریت یا گرانیت برای ساخت میز مدیریتی مدرن سنگی استفاده میشود. در میز مدیریتی مدرن سنگی به این نکته توجه فرمایید که بهترین نوع سنگ برای استفاده در تولید میز مدیریتی مدرن سنگی سنگ های گرانیت میباشد.

به دلیل اینکه سنگ های گرانیت را در تولید میز مدیریتی مدرن سنگی پیشنهاد میدهیم این میباشد که سنگ های گرانیت از مقاومت بالاتری نسبت به مابقی سنگ های طبیعی برخوردار هستند. برای سفارش میز مدیریتی مدرن سنگی به دو صورت میتوانید اقدام نمایید.

یک به صورت حضوری در شوروم مرکزی پرشین سنگ و دو اینکه با واحد طراحی و تیم فروش مجموعه پرشین سنگ تماس حاصل فرمایید و طراحان ما در مجموعه شما را برای خرید میز مدیریتی مدرن سنگی مشاوره و راهنمایی کنند.

در اسرع وقت انواع مدل های میز مدیریتی مدرن سنگی را در وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ بازدید نمایید. شما میتوانید بر اساس نیاز خود سفارش میز مدیریتی مدرن سنگی را انجام دهید، میتوانید ابعاد میز مدیریتی مدرن سنگی را تغییر دهید، میتوانید نوع سنگ مورد استفاده در میز مدیریتی مدرن سنگی را تغییر دهید.

میتوانید نوع طراحی و سبک تولید میز مدیریتی مدرن سنگی را تغییر دهید و خلاصه کلام اینکه میتوانید یک میز مدیریتی مدرن سنگی براساس سلیقه و نوع استفاده خود را در اداره و دفتر خود به مجموعه پرشین سنگ سفارش دهید. در سنگ های مرمریت که از رگه های زیباتری نسبت به سنگ های گرانیت برخوردار هستند میتوانید برای ساخت میز مدیریتی مدرن سنگی استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت اکسسوری سنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


بهترین میز مدیریتی مدرن سنگی 

بهترین نوع از طراحی های میز مدیریتی مدرن سنگی را میتوانید در مجموعه بزرگ پرشین سنگ به صورت تخصصی ملاحظه و تهیه نمایید. بهترین نوع ابزار لبه های میز مدیریتی مدرن سنگی ابزار مدرن و فارسی بر شده میباشد که حجم سازی را در ساخت میز مدیریتی مدرن سنگی ایجاد میکند.

میز مدیریتی مدرن سنگی میتواند در چند قطعه ساخته شود و در سر پروژه این قطعات به همدیگر اتصال پیدا کنند. میز مدیریتی مدرن سنگی در ابعاد بزرگ را حتما برای انتقال به طبقات بالا یا مسیرهای دور پالت های چوبی برای کاور کردن میز مدیریتی مدرن سنگی لحاظ و استفاده نمایید.

بهترین و عالی ترین طراحی و کانسپت میز مدیریتی مدرن سنگی از آن مجموعه پرشین سنگ میباشد. طراحان مجموعه پرشین سنگ همیشه در تلاش هستند که بهترین و جدیدترین مدل های میز مدیریتی مدرن سنگی را به بازار ارائه نمایند برای دریافت مدل های به روز و جدید میز مدیریتی مدرن سنگی شما میتوانید با همکارانمان در واحد فروش مجموعه پرشین سنگ ارتباط برقرار نمایید و کاتالوگ هر فصل میز مدیریتی مدرن سنگی را دریافت نمایید.

برای تهیه و سفارش گزاری میز مدیریتی مدرن سنگی میتوانید از طریق وب سایت مجموعه پرشین سنگ اقدام نمایید و راه دیگر برای سفارش گزاری میز مدیریتی مدرن سنگی حضور در شوروم مجموعه پرشین سنگ برای بازدید سنگ های مختلف برای انتخاب و سفارش میز مدیریتی مدرن سنگی میباشد.

برای اینکه روی صفحه میز مدیریتی مدرن سنگی لک بر اثر ریختن چای یا قهوه ایجاد نشود حتما سطح روی میز مدیریتی مدرن سنگی را با مواد نانو که قابلیت این را دارند که سطح روی میز مدیریتی مدرن سنگی را پوشش دهند و از جذب هر گونه موادی به داخل سنگ و از ایجاد هر گونه لک بر روی میز مدیریتی مدرن سنگی جلوگیری نمایند.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به آینه مدرن سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد



You can reserve and visit our showroom

Call us now