×
کد امنیتی

گالری تصاویر

قیمت روشویی دیواری

قیمت روشویی دیواری

قیمت روشویی دیواری در مجموعه پرشین سنگ بستگی به نوع و متریال مصرفی در روشویی دارد. قیمت روشویی دیواری برای ساختمان های مختلف براساس سایز و رنگ بندی های مختلف دسته بندی میشود.

برای دریافت قیمت روشویی دیواری به دو صورت میتوانید اقدام نمایید یا با واحد فروش مجموعه پرشین سنگ تماس داشته باشید یا میتوانید از طریق وب سایت رسمی پرشین سنگ لیست قیمت روشویی دیواری را دریافت نمایید.

بهترین قیمت روشویی دیواری را میتوانید با سفارش گزاری سنگ های مرمریت به همراه داشته باشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت روشویی دیواری را میتوانید به همراه آینه داشته باشید و نکته بعد اینکه قیمت روشویی دیواری را میتوانید به همراه کشوهای پی وی سی یا چوب طبیعی را داشته باشید. بهترین قیمت روشویی دیواری را میتوان با سنگ های گرانیت هم داشته باشید و برای پروژه های خاص خود از محصولات خاص و عالی مجموعه پرشین سنگ استفاده نمایید.

قیمت روشویی دیواری به آیتم های مختلفی بستگی دارد از ابعاد محصول گرفته تا نوع سنگ مورد استفاده در روشویی و دیگر آیتم ها بستگی دارد. بهترین و عالی ترین قیمت روشویی دیواری مربوط به کالکشن روشویی های باکس ساده و بدون جای حوله میباشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره خرید روشویی کابینت دار هستید به این صفحه مراجعه کنید.


قیمت روشویی دیواری و عوامل موثر بر آن

قیمت روشویی دیواری را برای صادرات میتوانید با واحد پولی دلار از تیم فروش مجموعه پرشین سنگ دریافت نمایید. قیمت روشویی دیواری با کاسه روکار با قیمت روشویی دیواری با کاسه توکار متفاوت و متغیر میباشد.

به این نکته توجه داشته باشید که نوع سنگ در قیمت روشویی دیواری تاثیرگزار بوده و سنگ های مرمریت نسبت به سنگ های گرانیت ارزان تر و در دسترس بوده و میباشد. برای بهتر بودن قیمت روشویی دیواری میتوانید از تیم فروش مجموعه پرشین سنگ راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

بهترین و عالی ترین قیمت روشویی دیواری به چند نکته مهم بستگی دارد به این که از متریال های دوم و سوم مثل فلز یا چوب استفاده شود یا اینکه طراحی خاصی در تولید محصول مورد استفاده قرار بگیرد یا اینکه از سنگ خاص یا وارداتی استفاده شود.

بهترین و عالی ترین سری محصولات مجموعه پرشین سنگ از کالکشن فری استند ها میباشد. قیمت روشویی دیواری از نوع باکس های ساده دارای قیمت های مناسب تری نسبت به محصولات دیگر در کالکشن های دیگر میباشد.

اگر به دنبال روشویی سرویس بهداشتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


خرید روشویی دیواری

برای خرید روشویی دیواری به چند صورت میتوانید اقدام نمایید. راه ارتباطی اول به این صورت میباشد که میتوانید با دفتر مرکزی مجموعه پرشین سنگ تماس بگیرید و همکارانمان در واحد فروش میتوانند به شما راهنمایی و مشاوره رایگان ارائه دهند.

خرید روشویی دیواری به آیتم های مختلفی مثل نوع سنگ، ابعاد و نوع ساخت محصول بستگی دارد. برای خرید روشویی دیواری در وب سایت رسمی پرشین سنگ میتوانید از قسمت محصولات وارد شوید و نوع محصول خودتان را انتخاب نمایید و بعد از تماس با واحد فروش مجموعه پرشین سنگ راهنمایی های لازم را برای خرید روشویی دیواری دریافت نمایید.

بهترین و عالی ترین نوع خرید روشویی دیواری از طریق مراجعه حضوری به شوروم مرکزی شرکت پرشین سنگ واقع در خیابان شیراز جنوبی میباشد و به شما این پیشنهاد را میدهیم که با مراجعه حضوری به شوروم مرکزی مجموعه پرشین سنگ بهترین نوع خرید روشویی دیواری را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

برای خرید روشویی دیواری به نوع سنگ و رنگ بندی سنگ دقت نمایید که بهترین هارمونی و تعادل رنگی بین دیواره های سرویس بهداشتی با محصول ایجاد شود. خرید روشویی دیواری به چند نکته مهم بستگی دارد که چند نکته ای که در این مقاله میتوانیم به آنها اشاره کنیم را خدمتتان توضیح میدهم.

اول از همه نوع سنگ و بعد از آن ابعاد مورد نیاز برای سرویس بهداشتی از آیتم های مهمی هستند که در خرید روشویی دیواری تاثیر بسزایی خواهد داشت. برای اینکه بتوانیم در خرید روشویی دیواری بهترین و عالی ترین پیشنهاد ها را دریافت کنیم با ارسال ایمیل در سایت مجموعه پرشین سنگ همکاران ما در واحد فروش سریعا به شما پاسخ خواهند داد و شما را در خرید روشویی دیواری راهنمایی خواهند کرد.

خرید روشویی دیواری را میتوانید در شعبه های مختلف مجموعه پرشین سنگ در سراسر کشور انجام دهید. برای خرید روشویی دیواری شما حق انتخاب نوع سنگ، ابعاد محصول، کاسه روکار یا توکار یا شیر روی خود روشویی باشد یا به صورت دیواری باشد را دارد.

در خرید روشویی دیواری به نوع جای شیر که در روی محصول قرار بگیرد یا روی دیوار دقت فرمایید و حتما قبل از خرید روشویی دیواری مشخص کنید که چه سبک جای شیر روی محصول قرار بگیرد.


سفارش روشویی دیواری

بهترین و عالی ترین راه ارتباطی با مجموعه پرشین سنگ از طریق ایمیل یا وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ میباشد. بهترین قمیت روشویی دیواری را میتوان با انتخاب سنگ های مرمریت مثل مرمریت های مشکی، طوسی و یا رنگ بندی های مختلف سفارش گزاری نمود.

بهترین و عالی ترین راه برای خرید روشویی دیواری به این صورت میباشد که با همکارانمان در واحد فروش ارتباط بر قرار کنید و بهترین پیشنهاد رو از آنها دریافت نمایید. قیمت روشویی دیواری را میتوان با انتخاب سنگ های ارزان تر و روتین تر در بازار ایران تغییر داد و برای تعداد های بالا در پروژه ها کاملا این قیمت قابل مذاکره و تغییر میباشد.

برای رسیدن به هدف اینکه بهترین خرید روشویی دیواری یا سفارش گزاری روشویی دیواری را انجام دهیم باید به این نکته توجه کنیم که نوع طراحی و نوع سنگ و ابعاد مورد نیاز در پروژه کاملا در تغییر قیمت و بالا و پایین بودن قیمت تاثیر مستقیم دارد برای اینکه یک محصول و روشویی کاملا با طراحی و کانسپت سرویس بهداشتی همخوانی داشته باشد در انتخاب نوع سنگ و رنگ بندی سنگ و روشویی بسیار دقت زیادی انجام دهید.

قیمت روشویی دیواری به همراه خدمات حمل و نصب در پروژه با قیمت روشویی دیواری بدون هزینه خدمات حمل و نصب متفاوت میباشد و درصدی از فاکتور و مبلغ کل خرید شامل خدمات و هزینه حمل و نصب به پروژه و انتقال به واحد مربوط برای نصب میباشد.

بهترین و سریعترین راه برای سفارش روشویی دیواری به این صورت میباشد که شما ابعاد مورد نظر خودتان را قبل از خرید روشویی دیواری برداشت کرده باشید تا بتوانید مرحله اول اندازه گیری انجام شده باشد و تقریبا مدت زمان بین 2 الی 3 روز در زمان بندی کلی زودتر محصول و سفارش روشویی دیواری به دست شما در پروژه تان میرسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی روشویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


سفارش روشویی دیواری و ابعاد آن

قیمت روشویی دیواری از مناسب ترین تا گران ترین روشویی را میتوانید در وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ ملاحظه بفرمایید. قیمت روشویی دیواری در مسافت های طولانی و یا شهرستان ها با مرکزیت تهران که شعبه اصلی پرشین در این شهر قرار دارد ممکن است با تغییر قیمت ناچیزی آن را هم به دلیل بعد مسافت تغییر داشته باشد.

برای اینکه قیمت روشویی دیواری مناسب و ارزان قیمتی را خریداری نماییم باید به نوع سنگ و طراحی روشویی توجه بسیار زیادی انجام دهید. قیمت روشویی دیواری در مقاطع مختلف زمان بستگی به قیمت ارز در کشورمان دارد.

برخی از سنگ ها به دلیل اینکه صادرات میشوند برای خرید از معدن این سنگ ها را نیز به قیمت دلار محاسبه میکنند و تاثیر مستقیمی روی قیمت روشویی دیواری خواهد گذاشت برای اینکه در خرید روشویی دیواری به مشکل برنخوریم به این نکته توجه داشته باشید که با مشاوران و سرپرستان فروش واقع در مجموعه پرشین سنگ در ارتباط باشید و بهترین مشاوره را از آنها دریافت نمایید.

خرید روشویی دیواری در عاملیت های مجاز مجموعه پرشین سنگ قابلیت انجام دارد. برای اینکه بهترین و عالی ترین نتیجه را در خرید روشویی دیواری و برای سفارش روشویی دیواری داشته باشید حتما محصولات پرشین سنگ را از نزدیک و از فضای شوروم به صورت فیزیکی بازدید به عمل آورید.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی پرشین سنگ قیمت روشویی دیواری و دیگر محصولات مجموعه پرشین سنگ را دریافت نمایید. در قیمت روشویی دیواری به این نکته خیلی مهم توجه داشته باشید که هر چقدر ابعاد محصول بزرگتر باشد قیمت محصول بالاتر و هرچقدر ابعاد محصول کوچکتر باشد قیمت آن به نسبت ابعاد استاندارد پایین تر یا ارزان تر نمیباشد.

شما میتوانید برای خرید روشویی دیواری از سبک معماری و کانسپت سرویس بهداشتی ایده و الگو برداری نمایید که بهترین گزینه را برای انتخاب و سفارش روشویی دیواری انجام دهید.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به روشویی کلاسیک را در اختیار شما قرار دهد

You can reserve and visit our showroom

Call us now