×
کد امنیتی

گالری تصاویر

طراحی روشویی سنگی

طراحی روشویی سنگی

در طراحی روشویی سنگی به چند نکته باید توجه داشت اولین موضوع اینکه سبک طراحی روشویی سنگی به سبک طراحی ساختمان نزدیک یا هماهنگ باشد.به طور مثال در طراحی روشویی سنگی مدرن باید توجه داشت که سبک طراحی ساختمان هم از طراحی مدرن تبعیت کند.

طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ جزو اهداف اصلی میباشد که طراحی روشویی سنگی در واحد طراحی مجموعه انجام میشود و بعد از آن به ساخت محصول منجر میشود.

اگر تمایل دارید با جدیدترین مدل روشویی سنگی آشنا شوید با ما همراه شوید.

در طراحی روشویی سنگی سبک مدل های دیواری و باکس های ساده چند نوع طراحی وجود دارد به طور مثال جای حوله یکی از آیتم هایی میباشد که در طراحی روشویی سنگی مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی روشویی سنگی میتواند با متریال های دیگر هم همراه شود مثل متریال چوب طبیعی یا متریال استیل و فلزات و مختلف. در طراحی روشویی سنگی میتوانید این انتخاب را داشته باشید که کاسه های روشویی به صورت توکار و روی کار باشد.

برای اینکه طراحی روشویی سنگی بسیار عالی و زیبایی داشته باشید حتما با طراحان مجموعه پرشین سنگ ارتباط بگیرید و از پیشنهاد های آنها استفاده نمایید. بهترین طراحی روشویی سنگی در سبک روشویی های فری استند یا ایستاده میباشد به این دلیل که هم کاربردی میباشد و هم از نظر ابعاد با تمام سرویس های بهداشتی همخوانی دارد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در طراحی روشویی سنگی به انتخاب نوع سنگ دقت لازم صورت گیرد. طراحان مجموعه پرشین سنگ در تلاش هستند که بهترین و عالی ترین طراحی روشویی سنگی را برای تولید یک محصول زیبا ارائه دهند. برای اینکه بهترین طراحی روشویی سنگی را ملاحظه نمایید میتوانید به وب سایت رسمی پرشین سنگ مراجعه نمایید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


طراحی مدرن روشویی سنگی

در طراحی مدرن روشویی سنگی به یکسری از نکات باید توجه داشته باشیم که این محصول طوری طراحی شود که از نظر ظاهری ظاهر بسیار ساده و از نظر کاربردی کاملا کاربرد آن مشخص باشد.

طراحی مدرن روشویی سنگی را میتوان به همراه آینه های بسیار ساده و زیبا انجام داد که ترکیبی از طراحی مدرن روشویی سنگی و آینه های ساده و زیبا را تشکیل میدهد.

بهترین طراحی مدرن روشویی سنگی را میتوان در مجموعه پرشین سنگ پیدا کرد و برای سرویس های بهداشتی پروژه هایمان خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

در مجموعه پرشین سنگ طراحی مدرن روشویی سنگی با بهترین و عالی ترین طرح ها توسط طراح های خبره انجام میگیرد. شما میتوانید بهترین طراحی مدرن روشویی سنگی را هر ماه در وب سایت مجموعه پرشین سنگ ملاحظه کنید و برای پروژه هایتان انتخاب های بیشتری را داشته باشید.

طراحی مدرن روشویی سنگی را میتوان با متریال های چوب طبیعی یا فلزات مختلف با آبکاری های متنوع انجام داد و مجموعه پرشین سنگ قابلیت تولید تمام طراحی مدرن روشویی سنگی را دارا میباشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی مدرن روشویی سنگی باید با طراحی و کانسپت ساختمان و سرویس بهداشتی هماهنگی لازم را داشته باشد. در طراحی مدرن روشویی سنگی میتوان از کاسه هایی با متریال های مختلف مثل کاسه های شیشه ای یا سرامیک هم استفاده کرد.

طراحی مدرن روشویی سنگی میتوان از کشوهایی با جنس چوب طبیعی یا متریال پی وی سی استفاده نمود. در طراحی مدرن روشویی سنگی آینه میتواند نقش ظاهری بسیار زیادی را بازی میکند.

طراحی مدرن روشویی سنگی با کمک آینه های مدرن میتواند ظاهری بسیار زیبا و مدرن سرویس های بهداشتی پروژه های شما بدهد. طراحی مدرن روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ اول از همه با اسکیس های دستی انجام میشود و بعد از آن مدل سازی با نرم افزار و بعد به مرحله تولید میرسد.

اگر به دنبال طراحی روشویی مدرن هستید به این صفحه مراجعه کنید.


جدیدترین طراحی روشویی سنگی

جدیدترین طراحی روشویی سنگی را میتوانید هر ماه در وب سایت مجموعه پرشین سنگ ملاحظه بفرمایید. در جدیدترین طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ از روشویی های فری استند با سنگ های زیبای گرانیت از معادن ایران میتوان یاد کرد.

برای آشنایی با جدیدترین روشویی سنگی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

جدیدترین طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ از طراحی ترکیبی با متریال چوب طبیعی میتوان نام برد که یکی از پرطرفدارترین محصولات مجموعه میباشد.

برای بهتر دیده شدن جدیدترین طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ میتوانید با دفتر مرکزی مجموعه تماس حاصل نمایید و درخواست دریافت کاتالوگ را انجام دهید.

تیم فروش پرشین سنگ آماده ارسال جدیدترین طراحی روشویی سنگی از طریق کاتالوگ برای شما مشتریان عزیز میباشد. باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که جدیدترین طراحی روشویی سنگی متعلق به مجموعه پرشین سنگ در ایران میباشد.

طراحان مجموعه پرشین سنگ در اقدامی بی سابقه جدیدترین طراحی روشویی سنگی را با متریال چوب بامبو انجام داده اند. جدیدترین طراحی روشویی سنگی در سبک مدرن انجام شده است که با کاسه های روکار از جنس سنگ طبیعی صورت گرفته است.

بهترین و عالی ترین و جدیدترین طراحی روشویی سنگی توسط یکی از طراحان مجموعه پرشین سنگ انجام شده است که در این محصول زیبا از ادغام و ترکیب چند طرح زیبا و چند متریال مختلف به جز سنگ صورت گرفته است.

جدیدترین طراحی روشویی سنگی در اروپا و در کشور ایتالیا با سنگ معروف و زیبای مارمارا که سنگی سفید با رگه های طوسی میباشد توسط کمپانی های تولید روشویی انجام گرفته است.

در جدیدترین طراحی روشویی سنگی از جای حوله های بسیار کاربردی در روی سطوح کناری روشویی استفاده شده که همین امر باعث ایجاد ظاهری زیبا و بسیار کاربردی را برای جدیدترین طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ صورت داده است.

در جدیدترین طراحی روشویی سنگی از آینه های بزرگ و برعکس مدل روشویی و ترکیب آن آینه با خود روشویی استفاده شده است که زیبایی دو چندانی را به محصول و جدیدترین طراحی روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ بخشیده است.

جدیدترین طراحی روشویی سنگی با سنگ های گرانیت صورت گرفته است با این دلیل که سنگ های گرانیت از مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده برخوردار هستند.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به جدیدترین مدل روشویی کابینت دار را در اختیار شما قرار دهد.


طراحی روشویی با سنگ طبیعی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه پرشین سنگ این میباشد که بهترین طراحی روشویی با سنگ طبیعی را انجام میدهد. طراحی روشویی با سنگ طبیعی از تخصص های پرشین سنگ میباشد.

طراحی روشویی با سنگ طبیعی را میتوانید با سنگ های گرانیت، مرمریت و چینی انجام داد. در طراحی روشویی با سنگ طبیعی باید به رنگ دیواره های سرویس بهداشتی توجه داشته باشیم که طراحی روشویی با سنگ طبیعی با دیواره های سرویس ها همخوانی و هماهنگی لازم را داشته باشد.

طراحی روشویی با سنگ طبیعی بسیار کار سخت و پیچیده ی میباشد به این دلیل که در طراحی روشویی با سنگ طبیعی به نوع سنگ و رنگ سنگ و بافت سنگ باید بسیار توجه داشت.

در طراحی روشویی با سنگ طبیعی باید به نکات مختلف توجه داشت که در آخر کار محصول طراحی شده از کیفیت و ظاهری متناسب برخوردار باشد و بتواند نظر مشتریان را با سلایق مختلف جلب کند.

طراحی روشویی با سنگ طبیعی را میتوان به ضورت ابعاد بزرگ و دوکاسه انجام داد که برای رستوران ها یا هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی روشویی با سنگ طبیعی به دو بخش محصولات فری استند یا دیواری تقسیم میشود.

طراحی روشویی با سنگ طبیعی را میتوان با متریال های مختلف مثل کشوهای چوبی یا پی وی سی یا با آینه های مدرن و زیبا انجام داد. طراحی روشویی با سنگ طبیعی را میتوانید از طریق نرم افزارهای معماری انجام داد که ترکیبی از حجم های مختلف با همدیگر میتواند بهترین گزینه برای طراحی روشویی با سنگ طبیعی باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در طراحی روشویی با سنگ طبیعی از خانواده سنگ های گرانیت استفاده شود که مقاومت بالاتری نسبت به سنگ های دیگر دارند و باعث میشود که طول عمر محصول روشویی افزایش یابد. در طراحی روشویی با سنگ طبیعی مدل ها و کانسپت های مدرن مختلفی را مجموعه پرشین سنگ به بازار و سازندگان محترم ارائه می نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سینک روشویی سنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.




You can reserve and visit our showroom

Call us now