×
کد امنیتی

گالری تصاویر

روشویی سنگ و چوب

روشویی سنگ و چوب به‌عنوان محصولی ترکیبی و بسیار جذاب از دو ماده طبیعی با استقبال بالایی از طرف مشتریان روبروست. امکان طراحی قوی و هنری در این محصول از یک سو و جنبه‌های زیست محیطی و بهداشتی فوق‌العاده از سوی دیگر باعث شده این محصول از جذابیت ویژه‌ای بین مشتریان برخوردار شود.

ویژگی‌ها و مزایای کاربردی نظیر زیبایی و کیفیت این محصول و نقش مهم آن در تکمیل فضای دکوراتیو سرویس بهداشتی نیز از دیگر مواردی هستند که روشویی سنگ و چوب را به محصولی پرطرفدار حتی بین مشکل‌پسندان تبدیل کرده است.

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر با هم گفتگو کنیم.

اگر به دنبال روشویی توکار هستید به این صفحه مراجعه کنید.


ویژگی‌ های روشویی سنگ و چوب

روشویی ترکیبی سنگ و چوب، ویژگی‌هایی از هر دو ماده را دارد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

• زیبایی طبیعی: استفاده از ترکیب سنگ و چوب ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند که هم ‌زیبایی چوب و هم‌ مقاومت سنگ را در خود دارد.

• مقاومت در برابر خوردگی: سنگ به‌دلیل ماهیت خود و مقاومت بالا در برابر خوردگی به‌عنوان یکی از اجزای بادوام این محصول به‌شمار آید. این در حالی است که چوب به طور طبیعی در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

• مقاومت در برابر شوک دمایی: ترکیب سنگ و چوب به‌دلیل جنس خاص خود مقاومت خوبی در برابر شوک و ضربه دارد.

• قابلیت تمیز شدن آسان: با توجه به سطح صاف و صیقلی سنگ، روشویی سنگ و چوب به راحتی تمیز می‌شود. چنین موردی به ویژه برای محیط‌هایی بسیار کاربردی است که نیاز به رعایت دقیق بهداشت دارند.

• سبک با قابلیت حمل آسان: با توجه به اینکه چوب سبک و به‌راحتی قابل حمل است، ترکیبی از سنگ و چوب نیز به سادگی حمل و جابجا می‌شود.

• طول عمر بالا: با توجه به مقاومت سنگ در برابر خوردگی و مقاومت چوب در برابر شکستن، روشویی ترکیبی سنگ و چوب می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی تک پایه هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی سنگ و چوب

قیمت روشویی سنگ و چوب به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

نوع سنگ و چوب استفاده شده: نوع سنگ و چوب استفاده شده در ساخت روشویی می‌تواند بر قیمت آن تاثیر زیادی بگذارد. برای مثال سنگ‌های گران‌قیمتی مانند مرمر، گرانیت و سنگ تراورتن قیمت بالاتری دارند و در نتیجه، روشویی سنگ و چوب که از این سنگ‌ها ساخته شده‌اند نیز قیمت بالاتری خواهند داشت.

ابعاد و اندازه: ابعاد و اندازه روشویی نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. روشویی‌های بزرگتر اغلب با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

تعداد و نوع کابین‌ها و جنس آنها: روشویی‌های دارای تعداد کابین بیشتر و همچنین، کابین‌هایی که از جنس مرغوب‌تری ساخته شده‌اند قیمت بالاتری دارند.

طراحی و مدل: طراحی و مدل روشویی نیز بر قیمت آن موثر است. روشویی‌هایی که طراحی زیبا و خاصی دارند و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ساخته شده‌اند، قیمت بالاتری دارند.

محل ساخت و برند تولید کننده : محل تولید روشویی نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. به این ترتیب روشویی سنگ و چوب که در کشورهایی با هزینه‌های تولید بالا ساخته می‌شوند، اغلب قیمت بالاتری دارند. خرید این محصولات از برندهای برتر داخلی مانند پرشین استون فرصتی است تا ضمن بهره‌مندی از کیفیت بالای این تولیدات قیمت کمتری نیز پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی پی وی سی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


نقش روشویی سنگ و چوب در دکوراسیون داخلی چیست؟

روشویی‌های سنگ و چوب در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی دارند. این روشویی‌ها می‌توانند زیبایی و شکوه خاصی به فضای داخلی اضافه کنند و در عین حال قابلیت استفاده بالایی نیز داشته باشند.

استفاده از روشویی‌های سنگ و چوب در دکوراسیون داخلی، به دلایل زیر مفید است:

زیبایی: روشویی‌ سنگ و چوب با طرح‌های متنوع و زیبا فضای داخلی را زیباتر کرده و باعث افزایش جذابیت و شکوه آن می‌شود.

مقاومت: روشویی‌های سنگ و چوب اغلب از مواد مرغوبی ساخته شده‌ و در برابر سایش، ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارند. بنابراین می‌توانند به مدت طولانی در فضای داخلی مورد استفاده قرار گیرند.

تنوع در طرح و رنگ: انواع روشویی‌ سنگ و چوب در طرح و رنگ‌ها و با الگوهای متنوعی قابل تولید هستند. موردی که به معماران و طراحان داخلی این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع و سبک دکوراسیون داخلی، روشویی مناسب را انتخاب کنند.

قابلیت ترکیب: روشویی‌ سنگ و چوب قابلیت ترکیب با سایر مصالح و متریال‌های دیگر را داشته و می‌تواند در کنار کاشی، موزائیک، چوب و سایر مواد دکوراتیو دیگر استفاده شود.

سازگاری با محیط زیست: روشویی‌ سنگ و چوب معمولا از موادی ساخته شده‌‌ که از دل طبیعت تهیه شده و با آن سازگاری کامل دارد.

فاکتورهای موثر بر کیفیت روشویی سنگ و چوب

کیفیت روشویی سنگ و چوب به چندین عامل بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

1- نوع سنگ یا چوب: هر نوع سنگ یا چوبی خصوصیات مختلفی دارد که ممکن است تاثیر به‌سزایی در کیفیت روشویی تهیه شده از آن داشته باشد. به طور مثال، یک سنگ صاف نسبت به یک سنگ خشک و غیر قابل انعطاف بسیار راحت‌تر و بهتر تبدیل به روشویی می‌شود. به همین دلیل نیز نوع سنگ انتخابی در این مورد موثر است.

2- تنوع در رنگ: رنگ سنگ یا چوب نیز می‌تواند بر کیفیت روشویی تولید شده از آن تاثیر داشته باشد. در برخی موارد، رنگ تیره یا خاص ممکن است باعث شود که ساخت روشویی دشوارتر شده یا استقبال متفاوتی از طرف مشتریان از آن صورت گیرد.

3- شیوه مناسب استفاده از روشویی: شستشوی صحیح و مناسب می‌تواند بر کیفیت روشویی سنگ یا چوب کمک کند. به طور مثال، استفاده از صابون مناسب و آب به میزان کافی و با دمای مناسب می‌تواند به بهبود کیفیت و ماندگاری و طول عمر روشویی کمک کند.

4- نوع مواد آلاینده: نوع کثیفی و مواد آلاینده‌ای که روی سنگ یا چوب وجود دارد نیز می‌تواند بر کیفیت روشویی سنگ و چوب و طول عمر آن تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک لکه روغنی بر روی یک سنگ ممکن است روشویی را آلوده و پاک کردن آن را دشوار کند.

5- میزان استفاده از سنگ یا چوب در روشویی سنگ و چوب: میزان استفاده از سنگ یا چوب نیز می‌تواند در کیفیت این نوع روشویی اثر بگذارد.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به کابینت زیر روشویی را در اختیار شما قرار دهد.


سخن آخر

روشویی سنگ و چوب از محصولات مفید، کاربردی و بسیار زیبایی است که در سال‌های اخیر از طرف مشتریان با استقبال بالایی روبرو شده است. استفاده از متریال طبیعی و بادوامی نظیر سنگ و چوب در تهیه این محصول و کارکرد برندهای معتبر و خوشنامی مانند پرشین استون دست به هم داده تا روشویی سنگ و چوب را به محصولی محبوب و پرطرفدار تبدیل کند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت پرشین استون ضمن بازدید از محصولات متنوع این برند از خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان آن بهره‌مند شده و خریدی موفق و هوشمندانه داشته باشید!

You can reserve and visit our showroom

Call us now