×
کد امنیتی

گالری تصاویر

روشویی تک پایه

روشویی تک پایه یا اصطلاحا روشویی های freestand محصولاتی هستند که به صورت ایستاده روی زمین قرار میگیرند. این سبک از روشویی ها برای فضاهای کوچک که امکان استفاده از روشویی های دیواری و بزرگ ندارد، مورد استفاده قرار میگیرد.

روشویی تک پایه از بهترین و عالی ترین سبک از روشویی هایی میباشد که هم از نظربعاد و سایز کاملا کوچک بوده و هم بسیار کاربردی میباشند. روشویی تک پایه به چند دسته تقسیم میشوند.

رشویی های تک پایه گرد که اکثرا این روشویی تک پایه گرد از شمش های یک تکه سنگ تراشیده و تولید میشوند نوع دیگر از روشویی تک پایه، روشویی تک پایه مربع میباشد که از نوع محصولاتی میباشد که با سنگ های دوسانتی تولید میشوند.

نوع دیگر از روشویی تک پایه، روشویی تک پایه مستطیل میباشد که طول و عرض آن به صورت مستطیل و ارتفاع تمامی روشویی های تک پایه هشتاد و پنج سانتیمتر میباشد. روشویی تک پایه گرد با قطر چهل سانتیمتر ساخته میشود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی بدون پایه هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی تک پایه

روشویی تک پایه مربع با ضلع چهل سانتیمتر ساخته میشود و روشویی تک پایه مستطیل با طول شصت سانتیمتر و عرض چهل سانتیمتر ساخته و به بازار ارائه میشود. برای ساخت روشویی تک پایه از سنگ های مختلف ایرانی مثل سنگ های مرمریت و سنگ های گرانیت یا خانواده کریستال ها استفاده میشود.

در روشویی تک پایه با سنگ گرانیت ساخته میشود این محصول با مقاومت بالاتری نسبت به سنگ های دیگر در روشویی تک پایه دارا میباشد. روشویی تک پایه با انواع آینه های مدرن و با اشکال مختلف قابل ست کردن میباشد.

آینه هایی که برای روشویی تک پایه مربع استفاده میشوند آینه های مستطیل عمودی با ارتفاع بلند میباشد. آینه هایی که برای روشویی تک پایه گرد پیشنهاد میشود آینه های گرد یا اصطلاحا کپسولی میباشد. آینه هایی که برای روشویی تک پایه مستطیل استفاده میشود آینه های مستطیل عمودی یا افقی میباشد.

اگر به دنبال روشویی توکار سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


قیمت روشویی تک پایه

روشویی تک پایه گردرا میتوان از ترکیب دو یا چند رنگ به صورت تکه های روی هم چسبیده تولید و برای پروژه های خود تهیه نمایید. این مدل از روشویی تک پایه دو رنگ از ترکیب دو سنگ و مشکی ساخته میشود.

این ترکیب دو رنگ سنگ سفید و مشکی برای سرویس های بهداشتی مدرن و با کانسپت نور پردازی تیره بسیار پیشنهاد میشود. روشویی تک پایه گرد را به همراه شیار های افقی یا عمودی میتوانید سفارش گزاری نمایید.

روشویی تک پایه گرد با شیار افقی یا عمودی یکی از بهترین و عالی ترین کانسپت ها و طراحی هایی میباشد که تا به امروز به بازار ارائه شده است. شما میتوانید با بازدید از وب سایت رسمی پرشین سنگ از مدل روشویی تک پایه گرد با شیارهای افقی یا عمودی دیدن نمایید و هر مدلی از روشویی تک پایه را به همراه ابعاد و قیمت ملاحظه فرمایید. روشویی تک پایه مربع را هم میتوانید به همراه شیارهای افقی یا عمودی سفارش گزاری نمایید.

روشویی تک پایه مربع با شیار افقی یا عمودی با شیار هایی به عمق نیم سانتیمتر و فاصله شیار ها از هم یک سانتیمتر توید میشود. روشویی تک پایه مربع شیاردار یکی از مدل های پرطرفدار مجموعه پرشین سنگ میباشد که با تنوع بسیار بالایی از سنگ های گرانیت و مرمریت قابلیت سفارش گزاری و خرید را برای شما همراهان همیشگی پرشین سنگ را فراهم میکند.

روشویی تک پایه مستطیل بدون شیار و به صورت ساده خود سنگ زیباتر از طرح شیاردار این محصول میباشد. پیشنهاد پرشین سنگ برای خرید روشویی تک پایه مستطیل از سنگ های گرانیت رنگی مثل سنگ گرانیت سلطنتی بیرجند میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی سنگ و چوب با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مشخصات روشویی تک پایه

شما میتوانید تصویر و مشخصات روشویی تک پایه مستطیل با سنگ گرانیت سبز بیرجند را در وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ دیدن نمایید. قیمت روشویی تک پایه بسته به نوع طرح و نوع سنگ کاملا قابل تغییر و متغیر میباشد. روشویی تک پایه با سنگ های گرانیت گران تر از روشویی تک پایه با سنگ های مرمریت میباشد.

در روشویی تک پایه شما میتوانید جای شیر روی خود کاسه قرار بگیرد یا اینکه فقط کاسه تک باشد و شیر به صورت دیواری باشد. روشویی تک پایه از نوع بدون جای شیر را میتوانید بعد از خرید تغییرات در قسمت جای شیر را به مسئول فروش مجموعه اطلاع دهید که این تغییر را در نوع کاسه برای شما و پروژه شما مد نظر قرار دهند.

بهترین و عالی ترین روشویی تک پایه هم از لحاظ کوچک بودن ابعاد و هم از لحاظ کاربردی بودن روشویی تک پایه مستطیل میباشد. روشویی تک پایه گرد هم جزو روشویی هایی میباشد که برای سرویس های مهمان یا ورودی که از نظر ابعاد و سایز کوچک میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

در استفاده از روشویی تک پایه میتوانید از استند های جای حوله یا اکسسوری در کنار روشویی تک پایه استفاده نمایید یا اینکه تمامی اکسسوری هایی که برای استفاده در سرویس بهداشتی نیاز دارید را با نصب در کنار روشویی تک پایه بر روی دیوار این مسئله را حل نمایید.

شما میتوانید با توجه به نوع روشویی تک پایه و نوع طراحی و یا نوع سنگ روشویی تک پایه اکسسوری های سنگی هم جنس و هم رنگ روشویی تک پایه یا دیگر روشویی های شرکت پرشین سنگ را تهیه نمایید.

تمامی مدل های روشویی های تک پایه و یاFreestand در قسمت روشویی Freestand در وب سایت رسمی پرشین سنگ قابل ملاحظه میباشد و شما با بازدید از وب سایت رسمی پرشین سنگ میتوانید کلیه محصولات پرشین سنگ را بازدید و برای انتخاب راحت تر تمامی مدل ها را بررسی کنید.

برای حمل روشویی تک پایه گرد که از شمش سک تکه سنگ ساخته میشود حتما از تیم خدمات حمل و نصب مجموعه پرشین سنگ استفاده نمایید. برای تهیه کاتالوگ محصولات شرکت پرشین سنگ و دیگر محصولات روشویی تک پایه میتوانید با تماس با دفتر مرکزی شرکت پرشین سنگ از واحد فروش تقاضای ارسال کاتالوگ روشویی تک پایه را نمایید و همکارانمان در واحد فروش در اسرع وقت ای درخواست شما را انجام داده و برای شما کاتالوگ محصولات پرشین سنگ و یا کاتالوگ روشویی تک پایه را ارسال میکنند.

در انتخاب روشویی تک پایه دقت نمایید که طول و عرض روشویی یا عمق روشویی به ابعاد مورد نظر و قابل استفاده در سرویس بهداشتی دقت لازم را به عمل آورید که این محصول بعد از ارسال و برای نصب در سرویس بهداشتی به مشکل برنخورد و به راحتی نصب روشویی تک پایه انجام شود.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به باکس روشویی را در اختیار شما قرار دهد

You can reserve and visit our showroom

Call us now