روشویی بدون پایه

منظور از روشویی بدون پایه محصولاتی هستند که به صورت دیواری و بدون پایه و اتصال به زمین ساخته و نصب میشود. روشویی بدون پایه در سایز ها و ابعاد های مختلف بر اساس نیاز شما در پروژه ساخته و نصب خواهد شد.

روشویی بدون پایه در سری محصولات مدرن دسته بندی میشود که محصولاتی هستند که ترکیب ا متریال هایی مثل چوب طبیعی و یا پی وی سی بسیار زیبا و کاربردی میباشد. روشویی بدون پایه را میتوان به همراه یک عدد شلف سنگی یا کابینت کشودار تلفیق و استفاده نمود.

در روشویی بدون پایه به چند نکته باید توجه داشت. اولین نکته این که محل خروجی فاضلاب روی دیوار نباید خیلی به سطح زمین نزدیک باشد. در روشویی بدون پایه سیفون ها و متعلقات مربوط به شیرآلات ممکن است دیده شوند در این صورت باید از سیفون های با جنس استیل با آبکاری کروم یا طلایی استفاده شود که در صورت دیده شدن سیفون ظاهر زیبایی را نیز خواهد داشت.

در روشویی بدون پایه شما میتوانید از سنگ های گرانیت و مرمریت و یا سنگ های کریستال در ساخت این محصولات استفاده نمایید. روشویی بدون پایه را میتوانید با ابعادهای کوچک و مناسب فضاهای کوچک و یا ابعادهای بزرگ مناسب فضاهای بزرگ سفارش گزاری نمایید. در روشویی بدون پایه از کاسه های روکار و کاسه توکار هم میتوانید براساس نوع شیرآلات استفاده و تهیه نمایید.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به روشویی تک پایه را در اختیار شما قرار دهد.


روشویی بدون پایه و مدل های مختلف

روشویی بدون پایه از مدل ها و طرح هایی در مجموعه پرشین سنگ میباشد که بسیار کاربردی و در عین حال زیبا است. روشویی بدون پایه توسط دو عدد دستک آهنی که با رنگ های مصنوعی کوره ای پوشش داده شده است نصب میشود و روشویی بدون پایه را تا وزن بالا و روشویی بدون پایه شمش را هم تحمل میکنند.

روشویی بدون پایه را میتوانید در شعبات مختلف پرشین سنک ملاحظه بفرمایید. روشویی بدون پایه از انواع مختلفی از لحاظ کارایی و نوع طراحی ساخته و به بازار ارائه میشود. روشویی بدون پایه در رنگ بندی های مختلف و با انواع دیتیل های مد نظر که بسیار کاربردی میباشد به بازار ارائه میشود. انواع مختلف روشویی بدون پایه را میتوانید وب سایت رسمی شرکت پرشین سنگ ملاحظه نمایید و یا در صورت امکان با همکارانمان در دفتر مرکزی پرشین سنگ تماس داشته باشید و کاتالوک پی دی اف روشویی بدون پایه را دریافت و از مدل های مختلف روشویی بدون پایه دیدن نمایید.

برای تهیه روشویی بدون پایه رنگ بندی سرامیک ها یا پوشش های مختلف سرویس بهداشتی مدنظر باید باشد تا بتوانید رنگ بندی روشویی بدون پایه را با رنگ بندی دیواره های سرویس بهداشتی هماهنگ نمایید.

برای اندازه گیری روشویی بدون پایه حتما از تیم خدمات نصب شرکت پرشین سنگ راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید. برای اینکه روشویی بدون پایه در ارسال به مناطق مختلف ایران یا خارج از ایران دچار مشکل و شکستگی نشود پیشنهاد ما این است که از پالت های مقاوم چوبی سفارش داده شود و روشویی بدون پایه را با تمامی متعلقات نصب به شیوه ای بسیار عالی درون آن پالت های چوبی جایگزاری و حمل شود.

روشویی بدون پایه میتواند بر اساس نوع و سبک تاسیسات سرویس بهداشتی که شیرآلات توکار نصب شده یا روی خود روشویی جای شیر داشته باشد یا خیر را مشخص نمایید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جدیدترین سنگ روشویی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی بدون پایه

بهترین نوع روشویی بدون پایه روشویی مدل باکس میباشد که با مدل های مختلف کاملا قابل ساخت و سفارش گزاری میباشد. برای روشویی بدون پایه از انواع آینه های مدرن مربع، گرد، مستطیل یا دیگر طرح های موجود در بازار استفاده نمایید.

برای اینکه روشویی بدون پایه از ایجاد لک بر روی آن جلوگیری شود حتما از مواد اسیدیبر روی روشویی بدون پایه که از سنگ های مرمریت ساخته شده است خودداری نمایید. روشویی بدون پایه را میتوانید با سنگ های گرانیت سفارش گزاری نمایید که در برابر مواد شوینده اسیدی هم مقاومت بالایی دارد و دیگر میتوانید از مواد شوینده اسیدی یا غیراسیدی استفاده نمایید.

در روشویی بدون پایه با سنگ مرمریت جدیدا مجموعه پرشین سنگ مواد نانو استفاده میکند که شما میتوانید حتی روشویی بدون پایه با سنگ های مرمریت هم داشته باشید و در سرویس بهداشتی خود یا پروژه مد نظر استفاده نمایید.


بهترین نوع روشویی بدون پایه

روشویی بدون پایه از انواع مدل های مختلف و با طراحی های مختلف ساخته و به بازار ارائه میشود. روشویی بدون پایه را میتوانید با انواع جای حوله های متنوع بر روی بدنه خود روشویی بدون پایه سفارش دهید و برای پروژه خودتان تهیه نمایید.

در روشویی بدون پایه بهترین و عالی ترین نوع تولید به کار رفته است که از نظر کیفیت و نوع ساخت در کل محصولاتی که در مجموعه پرشین سنگ تولید میشوند متفاوت از محصولات متفرقه در بازار چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر کانسپت و طراحی میباشد.

اگر به دنبال سفارش روشویی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


کیفیت روشویی بدون پایه 

تمامی محصولاتی که در مجموعه پرشین سنگ تولید میشوند از نظر نوع کیفیت و نوع سنگ مورد استفاده در روشویی بدون پایه متفاوت از محصولات موجود در بازار میباشد. روشویی بدون پایه یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات پرشین سنگ میباشد.

روشویی بدون پایه یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که مشتریان و افراد مختلف به دلیل اینکه این محصول با زمین ارتباط ندارد و کاملا میتوانند زمین را شستشو نمایند میباشد.

برای خرید روشویی بدون پایه به چند نکته مهم توجه داشته باشید که بهترین و عالی ترین نوع روشویی برای انتخاب و استفاده در سرویس بهداشتی روشویی بدون پایه میباشد. در ساخت روشویی بدون پایه و برای پوشش سطح روشویی بدون پایه از مواد نانو برای ضد نفوذ نگه داشتن سنگ در برابر آب و رطوبت و مواد شوینده استفاده میشود که این خود به عنوان یکی از مزیت های محصولات شرکت پرشین سنگ محسوب میشود.

روشویی بدون پایه را از قیمت های مناسب تا قیمت های بالا بستگی به نوع سنگ و نوع طراحی و کانسپت میتوانید به همراه اکسسوری های جذاب پرشین سنگ تهیه و خریداری نمایید.

بهترین نوع روشویی بدون پایه روشویی هایی میباشد که کاسه های بزرگ و یک تکه دارند و از هیچ گونه چسبی برای اتصال این روشویی ها استفاده نشده است. روشویی بدون پایه بدون اتصال به زمین و فقط با اتصال به دیوار مورد استفاده قرار میگیرد.

در استفاده از روشویی بدون پایه و برای نصب این سبک از روشویی ها به این نکته توجه نمایید که این نوع روشویی ها روی دیواری کاذب نصب نخواهد شد و برای اتصال این نوع روشویی ها حتما از دیوار های محلم و دیوار های بتنی باید استفاده و نصب شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت روشویی سنگ ایستاده با کارشناسان ما تماس بگیرید

You can reserve and visit our showroom

Call us now