روشویی باکس کشودار

روشویی باکس کشودار

روشویی باکس کشودار در مجموعه پرشین سنگ به محصولی گفته میشود که یک عدد کشو میباشد که به وسیله سنگ کاور شده است و طرح یک باکس ساده سنگ قبل از باز شدن کشو را القا میکند ولی بعد از باز شدن کشو میتوان فهمید که این باکس ساخته شده از سنگ خالی نیست بلکه کشویی میباشد با کاور سنگ. این محصول به صورت کاسه روکار میباشد که به همراه یک عدد شلف سنگی یک فول ست روشویی را تشکیل میدهد.

باکس کشودار که ساخته شده از سنگ طبیعیست یکی از کاربردی ترین مدل های مجموعه پرشین سنگ بوده و این محصول زیبا و کاربردی را میتوانید در سایز ها و ابعاد های مختلف و با انواع سنگ های مرمریت و گرانیت قابل سفارش گزاری و خریداری میباشد.

روشویی باکس کشودار توسط ریل های درجه یک و محصول کشورهای خارجی این امکان را فراهم میکند که کشو با درب سنگی به راحتی باز و بسته شود و بدون مشکلی در باز و بسته شدن درب این فرآیند انجام پذیرد.

روشویی باکس کشودار را پیشنهاد میکنیم که در سرویس های مستر یا مشترک که هم فضای بیشتری برای روشویی دارند و هم مورد استفاده کشو در این سرویس ها بیشتر میباشد استفاده و جاکزاری نمایید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی باکس کاسه وسط هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی باکس کشودار و ابعاد آن

در ابعاد های هشتاد سانت تا یک متر و پنجاه قابل سفارش گزاری و خریداری میباشد. روشویی باکس کشودار بهترین انتخاب برای آپارتمان هایی که نیاز به یک روشویی با طراحی و کاربرد بسیار بالا دارند را بهترین انتخاب میباشد.

روشویی باکس کشودار را میتوان در وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ مشاهده بفرمایید یا با تماس با دفتر مرکزی شرکت پرشین سنگ تقاضای ارسال عکس و دیتیل های روشویی باکس کشودار را داشته باشید.

بهترین و عالی ترین مدل های مجموعه پرشین سنگ محصولاتی هستند که روی دیوار نصب میشوند و بدون پایه میتوانید این محصولات را روی دیوار نصب کنید و به راحتی میتوانید کف سرویس بهداشتی را شستشو نمایید.

اگر به دنبال سنگ روشویی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


قیمت روشویی باکس کشودار

روشویی باکس کشودار را میتوانید به همراه یک عدد شلف سنگی سفارش گزاری نمایید یا اینکه میتوانید فقط قیمت روشویی را برای نصب خریداری نمایید. روشویی باکس کشودار را میتوانید با کاسه هایی با شکل های مختلف درخواست کرد کاسه هایی مثل کاسه مربع، کاسه بیضی، کاسه مستطیل. بهترین و عالی ترین نوع کاسه برای استفاده در روشویی باکس کشودار کاسه مدل مربع میباشد که از نظر زیبایی هم جذابیت دوچندانی به روشویی میدهد.

روشویی باکس کشودار در مقابل رطوبت و مواد شوینده بسیار مقاوم میباشد. بدنه داخلی کشو و متریال ساخت کشو از متریال چوب های چندلایه و ضدآب تولید شده است. این چوب های چندلایه اصطلاحا ضدآب بوده و در مقابل متریال های رطوبتی کاملا مقاوم میباشد.

در روشویی باکس کشودار میتوانید از انواع آینه های مدرن و ساده که با ابزارهای ساده و مدرن ساخته شده اند استفاده نمایید. آینه های مدرن و ساده ای که در مجموعه پرشین سنگ مورد استفاده قرار میگیرد از بهترین و عالی ترین و با کیفیت ترین نوع آینه های موجود در بازار میباشد.

آینه های مورد استفاده در روشویی باکس کشودار را پیشنهاد میدهیم که به صورت بک لایت یا نوردار باشد. این نوع آینه ها زیبایی دوچندانی به روشویی میدهد. روشویی باکس کشودار را میتوانید در ابعاد های بزرگ و به صورت دوکاسه سفارش گزاری و تهیه نمایید.

این سبک از روشویی های دو کاسه اصولا در فضاهای سرویس های مستر . ابعاد بزرگ یا در رستوران ها یا هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد. روشویی باکس کشودار را میتوانید با سنگ های کریستال و چینی هم سفارش دهید که در رنگ بندی های روشن مثل سفید بیشتر در دسترس میباشد به این نکته توجه داشته باشید که رنگ مورد نظر و انتخابی روشویی باکس کشودار با رنگ کاشی ها و سرامیک هایی که در سرویس بهداشتی کار شده است تناسب و هماهنگی لازم را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی سفارشی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


روشویی باکس کشودار و مدل های متنوع

روشویی باکس کشودار یکی از مدل هایی میباشد که از طرفداران زیادی برخوردار میباشد. به چند دلیل طرفداران روشویی باکس کشودار زیاد هستند اولین دلیل این میباشد که هم یک کشو کاور شده با سنگ طبیعی میباشد و هم به صورت یک باکس سنگی ساده روی دیوار سرویس بهداشتی قرار میگیرد.

دلیل بعدی این میباشد که روشویی باکس کشودار را میتوان با انواع سنگ ها با رنگ بندی های مختلف سفارش گزاری نمود و یا طبق ابعادی که در سرویس بهداشتی مورد نیاز میباشد میتوانید روشویی باکس کشودار را سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کشودار را به همراه خدمات پس ار فروش شرکت پرشین سنگ دریافت نمایید و برای خرید این محصول اطمینان کامل داشته باشید. روشویی باکس کشودار را میتوانید به همراه یک عدد شلف سنگی در زیر روشویی نصب میشود، تهیه نمایید.

روشویی باکس کشودار مناسب فضاهای مدرن و نئوکلاسیک میباشد. شما میتوانید این محصول بسیار کاربردی و زیبا را در ابعادهای مختلف که مناسب فضاهای کوچک و بزرگ یا سرویس های مستر و مهمان یا سرویس مشترک مورد استفاده قرار دهید.

روشویی باکس کشودار با رنگ هایسفید، مشکی، طوسی و با سنگ های مختلف قابل سفارش گزاری میباشد. به این نکته توجه داشته باشید که بهترین نوع از روشویی باکس کشودار در مجموعه پرشین سنگ با بهترین و عالی ترین نوع ساخت و کیفیت فرآوری و ساخت تولید میشود و شما میتوانید روشویی باکس کشودار را به همراه آینه های مدرن و ساده مورد استفاده و سفارش گزاری قرار دهید.

بهترین نوع روشویی های سنگی با کانسپت و مدل های بسیار خاص در مجموعه پرشین سنگ تولید و عرضه میشود. باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع سنگ های مورد استفاده در روشویی های مجموعه پرشین سنگ از مرغوب ترین و با کیفیت ترین سنگ های موجود در بازار و معادن ایران میباشد.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به خرید و قیمت روشویی سنگ ایستاده را در اختیار شما قرار دهد.


بهترین روشویی باکس کشودار

مجموعه پرشین سنگ همواره این تلاش را انجام داده است که مشتریان بهترین و عالی ترین محصولات را برای پروژه ها و منازل خورد مورد استفاده قرار دهند. روشویی باکس کشودار قابلیت این که به صورت سایز بزرگ و دوکاسه مورد سفارش گزاری قرار بگیرد را دارا میباشد.

روشویی باکس کشودار توسط تیم نصب و خدمات پس از فروش مجموعه پرشین سنک نصب و به مشتریان محترم ارائه میگردد. تمامی محصولات مجموعه پرشین سنگ شامل خدمات پس از فروش و گارانتی در مقابل مواد شوینده غیراسیدی میباشد.

محصولات مجموعه پرشین سنگ چه محصولات مدرن و چه محصولات کلاسیک از پوشش های نانو برای جلوگیری از لک شدن یا جذب اب روشویی قرار میگیرند. روشویی باکس کشودار هم شامل این خدمات میباشد که با محصولات نانو پوشش داده میشود و جلوگیری میشود از جذب مواد شوینده یا جذب آب به سطح روی روشویی جلوگیری میکند.

روشویی باکس کشودار بهترین و هالی ترین نوع از سری محصولات مدرن مجموعه پرشین سنگ میباشد. روشویی باکس کشودار را میتوانید به صورت دوبل و دو عدد کشو به صورت افقی در کنار هم سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کشودار از بهترین و عالی ترین نوع جنس چوب های لایه لایه و ضدآب ساخته شده است که این محصول را در معرض رطوبت کاملا قابل استفاده کرده و شما میتوانید این محصول روشویی باکس کشودار را در محیط های کاملا مرطوب مثل حمام استفاده نمایید.

You can reserve and visit our showroom

Call us now