مدل

کاسه وسط ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

روشویی باکس کاسه وسط

روشویی باکس کاسه وسط

روشویی باکس کاسه وسط همانطور که از اسمش پیدا است یک محصولی مبیاشد که به صورت یک باکس مکعب مستطیل میباشد که کاسه و محل خروج آب و شستشو در وسط این باکس مکعب مستطیل قرار گرفته است.

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید با ابعادهای مختلف سفارش گزاری نمایید. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید با سنگ های مختلف و با رنگ بندی های جذاب سنگ های طبیعی سفارش گزاری و تهیه نمایید.

در روشویی باکس کاسه وسط به این صورت میتوانید عمل کنید که کاسه وسط صفحه خارج شود و به سمت راست یا چپ صفحه انتقال یابد. در روشویی باکس کاسه وسط شما میتوانید جای شیر را روی خود محصول و پشت کاسه قرار دهید یا اگر شیرآلاتی که در پروژه استفاده شده است به صورت دیواری میباشد، بدون جای سوراخ شیر روشویی باکس کاسه وسط را سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه شلف سنگی یا کشو هایی از جنس پی وی سی یا چوب سفارش گزاری نمایید. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید با انواع سنگ های مرمریت و گرانیت تهیه و سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه یک جای حوله بسیار ظریف و زیبا در پیشانی جلوی محصول داشته باشید یا میتوانید در روی صفحه خود روشویی قسمتی را به صورت یک پله مجزا تعبیه نمود که محل قرارگیری اکسسوری های مورد نیاز در سرویس بهداشتی داشته باشند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره طراحی روشویی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی باکس کاسه وسط و ابعاد آن

روشویی باکس کاسه وسط از ابعادهای بسیار موچک مخصوص سرویس های بهداشتی کوچک تا ابعادهای بزرگ که با دو عدد کاسه ساخته میشود مثلا برای هتل ها و رستوران ها و مکان های عمومی قابلیت سفارش گزاری و تهیه را دارد.

بهترین و عالی ترین مدل روشویی باکس کاسه وسط ساخته شده در مجموعه پشین سنگ و با سنگ های گرانیت یا مرمریت میباشد که از نظر کیفیت تولید و نوع سنگ و دیگر خدمات در نوع خود بهترین و عالی ترین روشویی میباشد.

انواع مدل های روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید در وب سایت مجموعه پرشین سنگ بازدید نمایید. روشویی باکس کاسه وسط را با سنگ های تراورتن که با فرآوری چرمی و مات تولید شده اند هم میتوانید سفارش گزاری و تهیه نمایید.

در مجموعه پرشین سنگ انواع مدل های روشویی باکس کاسه وسط با ترکیب کاسه های مختلف و اشکال مختلف موجود و قابل سفارش گزاری میباشد.

اگر به دنبال روشویی کابینتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


خرید روشویی باکس کاسه وسط

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به دو صورت تهیه و سفارش گزاری نمایید اولین صورت به این گونه میباشد که کاسه از دل صفحه برش زده شود و به صورت یک کاسه توکار مستطیل شکل روی روشویی ظاهر شود.

دومین صورت هم به این گونه میباشد که کاسه به صورت کار و روی صفحه روشویی و محصول قرار میگیرد که برای مورد اول میتوان از شیرهای پایه کوتاه و در صورت دوم باید حتما از شیرهای پایه بلند استفاده نمایید.

روشویی باکس کاسه وسط توسط دو عدد دستک ال (L) شکل آهنی با آبکاری ضد زنگ به دیوارهای سرویس بهداشتی نصب و اجرا میشود. باید به این نکته در نصب روشویی باکس کاسه وسط توجه نمایید که دیوار از جنس متریال هایی مثل آجر یا بلوک های بتنی باشد و از نصب روشویی باکس کاسه وسط بر روی دیوارهای کاذب مثل دیوار از جنس کناف جلوگیری نمایید به این دلیل که روشویی باکس کاسه وسط از وزن بالایی برخوردار میباشد که باید برای نصب حتما در دیوار های محکم که قابلیت تحمل وزن روشویی های باکس یا غیر باکس را دارند، نصب صورت گیرد.

محصولات مشابه روشویی باکس کاسه وسط با متریال های دیگر مثل سرامیک یا کورین در بازار موجود میباشد و قیمتی پایین تر از نمونه مشابه سنگی را دارا میباشند.

در خرید روشویی باکس کاسه وسط به این نکته توجه نمایید که اگر شیر در دیوار قرار داشت که اصطلاحا میگویند شیر توکار حتما محل تخلیه آب از شیر آب در وسط کاسه قرار بگیرد که از لحاظ بصری و ظاهری کاملا منطقی و استاندارد نشان دهد. برای راهنمایی بیشتر با همکاران در واحد فروش تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


روشویی باکس کاسه وسط و انواع مدل های آن

روشویی باکس کاسه وسط یکی از مدل های پرطرفدار مجموعه پرشین سنگ میباشد به این دلیل که مدل ساده و کاربردی و با قیمتی نسبتا ارزان تر از مابقی مدل های مشابه به خودش میباشد.

برای اینکه بهترین و عالی ترین مدل روشویی باکس کاسه وسط را برای پروژه های خودتان بخواهید تهیه و سفارش گزاری نمایید باید به رنگ بندی و انتخاب نوع سنگ روشویی باکس کاسه وسط و رنگ بندی کاشی یا سرامیک های بدنه سرویس بهداشتی دقت لازم را داشته باشید که یا با هم همرنگ و هارمونی داشته باشد یا اینکه از کنتراست رنگی برخوردار باشد تا زیبایی دوچندانی به سرویس بهداشتی پروژه شما به وسیله روشویی باکس کاسه وسط ایجاد شود.

بهترین و عالی ترین نوع سنگ در تولید روشویی باکس کاسه وسط سنگ گرانیت میباشد که در مقابل مواد شوینده اسیدی مقاوم بوده و روشویی باکس کاسه وسط شما را عمری بیشتری از دیگر محصولات با سنگ های مرمریت متمایز و قابل تولید میباشد.

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه شلف سنگی یا بدون شلف سنگی فقط خود روشویی باشد تهیه و خریداری نمایید. در صورتی که روشویی باکس کاسه وسط را بدون شلف قصد داشتید خریداری و تهیه نمایید قیمت شلف سنگی زیر روشویی از مبلغ کل روشویی کسر شده و فقط مبلغ و قیمت خود روشویی محاسبه میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی کلاسیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قیمت روشویی باکس کاسه وسط

روشویی باکس کاسه وسط را به کشورهای حوضه خلیج فارس صادرات شده و یکی از مدل هایی میباشند که مردمان این قسمت از کره زمین طرفداران این مدل از روشویی های مدل باکس یا اصطلاحا روشویی باکس کاسه وسط میباشند.

برای اینکه بتوانید در انتخاب روشویی باکس کاسه وسط راهنمایی و مشاوره عالی و خوب داشته باشید با مجموعه پرشین سنگ تماس بگیرید و از همکاران در بخش فروش اطلاعات و راهنمایی دریافت نمایید همکاران ما در واحد فروش بهترین و عالی ترین پیشنهاد را به شما برای انتخاب محصول مورد نظرتان خواهد داد. روشویی باکس کاسه وسط از بهترین و عالی ترین طراحی های ساده و مورد استفاده در سرویس های بهداشتی میباشد. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید با متریال های سنگ یا سرامیک سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کاسه وسط بهترین نوع از طراحی هایی میباشد که در پروژه های ساختمانی در کلاس و سطح اکونومی تر مورد استفاده قرار میگیرد. باید توجه داشته باشید که شرایط خرید یک روشویی باکس کاسه وسط نسبت به شرایط خرید یک روشویی که از طراحی خاصی برخوردار است آسان تر و قیمت آن نسبت به روشیی هایی که طراحی و شکل متفاوت تری دارند میباشد. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید در سایزها و ابعادهای بسیار کوچک سفارش گزاری و خریداری نمایید.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به روشویی باکس کشودار را در اختیار شما قرار دهد.


روشویی باکس کاسه وسط و بهترین نوع آن

بهترین نوع سنگ برای تولید روشویی باکس کاسه وسط سنگهایی از خانواده گرانیت ها میباشد. دلیل اینکه محصولات سنگ گرانیت نسبت به محصولات مشابه که از سنگهایی از جنس مرمریت تولید شده اند مقاوم تر میباشد این است که سنگ های گرانیت در برابر موادهای شوینده اسیدی مقاوم تر بوده است.

روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه پالت های چوبی و بسته بندی های صادراتی سفارش گزاری نمایید. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه آینه های تاچ و پشت نوردار سفارش گزاری و خریداری نمایید.

به یاد داشته باشید که برای رسیدن به اوج طراحی در زمینه روشویی باکس کاسه وسط پرشین سنگ بهترین و عالی ترین نوع از طراحی ها را به خود اختصاص داده است.

یکسری از محصولات مجموعه پرشین سنگ به عنوان محصولاتی شناخته میشوند که در دپو و موجودی انبار پرشین سنگ موجود و آماده ارسال میباشند. روشویی باکس کاسه وسط هم از این محصولات میباشد که در تمامی ایام سال موجودی این محصول در انواع سنگ های مرمریت و گرانیت قابل سفارش گزاری میباشد. روشویی باکس کاسه وسط را میتوانید به همراه شلف سنگی از جنس خود روشویی سفارش گزاری نمایید.

روشویی باکس کاسه وسط در سایزهای بزرگ و بالای طول 150 سانتیمتر را میتوان به صورت دو کاسه و یا با کاسه های بزرگ یک تکه سفارش گزاری و خریداری نمود. روشویی باکس کاسه وسط در مجموعه پرشن سنگ از انواع سنگ ها و با ابعادهای مختلف طبق ابعاد مورد نیاز پروژه شما قابل سفارش گزاری و تهیه میباشد.

You can reserve and visit our showroom

Call us now