ست های تزیینی اکسسوری های پرشین استون با طرحهای جذاب و اشکال مختلف با رنگبندی سنگهای خارجی و ایرانی که مناسب برای استفاده در دکور منزل و یا سرویس بهداشتی و یا حمام میباشد.

مدل

ست 5 عدد اکسسوری های تزیینی ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

خرید اکسسوری سنگی

خرید اکسسوری سنگی

اغلب افرادی که به دنبال ایجاد دکوراسیون شیک در منزل یا محیط کار خود هستند انواع اکسسوری سنگی را با لوازم دیگر هماهنگ می‌کنند تا توجه مخاطبان را جلب نمایند. اگر شما هم به دنبال ایجاد دکوراسیون تاثیرگذار و شیک هستید بهتر است این مطلب را بخوانید تا با نکات مهم برای خرید اکسسوری سنگی آشنا شوید و عوامل موثر بر قیمت اکسسوری سنگی را بشناسید.

اکسسوری لوزام غیر ضروری هستند که موجب ایجاد جلوه بهتر و دکوراسیون شیک‌تر می‌شوند. اکسسوری‌ها با متریال‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند و طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند. قیمت اکسسوری سنگی مناسب است و همه افراد می‌توانند با خرید اکسسوری سنگی دکوراسیون شیکی را در منزل ایجاد کنند.

پرکاربردترین اکسسوری‌های سنگی شامل موارد زیر هستند.

  • شمعدان

شمعدان یک اکسسوری سنگی پرطرفدار است که در اندازه‌های کوچک تا بزرگ طراحی می‌شود. شمعدان در قسمت‌های مختلف منزل مانند اتاق خواب، آشپزخانه یا در سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه شمعدان بر قیمت اکسسوری سنگی تاثیر می‌گذارد.

  • گلدان سنگی

گلدان یک اکسسوری سنگی محبوب و پرطرفدار است. خرید اکسسوری سنگی مانند گلدان‌های کوچک در زیبایی فضای منزل یا محیط کار تاثیرگذار است. همچنین می‌توانید از گلدان بزرگ سنگی در فضای بیرون از خانه هم استفاده کنید. نباید برای خرید اکسسوری سنگی و قرار دادن آن در فضای باز نگران باشید، زیرا رطوبت یا تابش نور خورشید کیفیت آن را تغییر نمی‌دهد.

فضای حمام رطوبت و دمای بالایی دارد که لازم است از متریال‌های مقاومی برای ساخت اکسسوری در آن استفاده کنیم. بنابراین خرید اکسسوری سنگی مانند صندوق‌های سنگی برای نگهداری از شوینده‌ها ایده بسیار مناسبی است.

  • ظروف پذیرایی سنگی

کسانی که می‌خواهند خانه‌ای لوکس و شیک داشته باشند می‌توانند با خرید اکسسوری سنگی به عنوان وسایل پذیرایی به هدف خود برسند. به طور مثال خرید تخته سرو سنگی یکی از ایده‌های پرطرفدار است که علاوه بر زیبایی موجب گرم نگه داشتن غذا هم می‌شود. اما به خاطر داشته باشید قیمت اکسسوری سنگی که به‌عنوان ظروف پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تقریبا زیاد است.

  • آباژور سنگی

اگر بالا بودن قیمت اکسسوری سنگی برایتان اهمیت ندارد، توصیه می‌کنیم آباژور سنگی بخرید و خواب راحتی را تجربه کنید. زیرا با خرید اکسسوری سنگی مانند آباژور می‌توانید از انرژی مثبت ساطع شده از آن بهره ببرید.

  • هاون سنگی

همیشه خرید اکسسوری سنگی برای زیبایی دکوراسیون نیست، هاون سنگی از لوازم پرکاربرد در آشپزخانه است. قیمت اکسسوری سنگی مانند هاون به استفاده از گرانیت، مرمر یا چینی بستگی دارد.

  • میز تزئینی سنگی

سنگ گرانیت، تراورتن یا مرمر برای آماده کردن میزهای سنگی کوچک مناسب هستند. با خرید اکسسوری سنگی مرغوب و باکیفیت می‌توانید دکوراسیون متفاوتی را در منزل ایجاد کنید و میزهای کوچک تزئینی را به‌راحتی جابه‌جا کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت روشویی لوکس هستید به این صفحه مراجعه کنید.


مزیت خرید اکسسوری سنگی چیست؟

اکسسوری سنگی با دستگاه‌های مخصوص تراش داده می‌شوند یا اینکه از چسباندن سنگ‌های ریز رودخانه تهیه می‌شوند. موارد زیر مزایای خرید اکسسوری سنگی است.

شاید تصور کنید خرید اکسسوری سنگی نیاز به صرف بودجه زیاد دارد و کار هر کسی نیست. اما واقعیت این است

قیمت اکسسوری سنگی مناسب است و موجب تحمیل هزینه گزاف به خریدار نمی‌شود.

با توجه به اینکه نور از اکسسوری سنگی عبور می‌کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم جلوه زیبایی در محیط ایجاد شود و دکوراسیون شیکی داشته باشیم.

با توجه به اینکه نوع سنگ مورد استفاده برای ساخت اکسسوری بر زیبایی آن تاثیر دارد، لازم است از سنگ‌های خوش‌تراش و خوش‌رنگ استفاده کنیم. به طور مثال گرانیت جزو سنگ‌های زیبا است، اما قیمت اکسسوری سنگی که با آن تهیه می‌شود زیاد است؛ زیرا صیقل دادن گرانیت زمان‌بر و سخت است.

  • دوام و ماندگاری با خرید اکسسوری سنگی

شاید تصور کنید، فقط زیبایی و قیمت اکسسوری سنگی مزیت خرید آن است؛ اما واقعیت این است که یکی از دلایل بااهمیت محبوبیت خرید اکسسوری سنگی، دوام و ماندگاری آن است. این محصولات در گذر زمان خراب نمی‌شوند یا تغییر شکل نمی‌دهند. اگر به خوبی از اکسسوری سنگی مراقبت کنید که از جایی پرت نشود یا ضربه محکمی به آن نخورد، سال‌ها می‌توانید از زیبایی آن استفاده کنید.

  • تمیز شدن آسان انواع اکسسوری سنگی

یک مزیت مهم خرید اکسسوری سنگی، تمیز شدن آسان آن است. اگر در اثر نشستن گرد و غبار این اکسسوری‌ها کدر شوند، می‌توانید با استفاده از یک دستمال خیس، به راحتی آن را تمیز کنید.

البته لازم است بدانید در صورت ریختن لکه روغنی یا اسیدی روی اکسسوری سنگی باید هر چه زودتر آن‌را با پارچه خشک پاک کنید. زیرا ممکن است موجب تغییر رنگ سنگ شوند.

اکسسوری‌های سنگی جزو لوازم شیکی هستند که استفاده از آن در فضاهای مختلف امکان‌پذیر است.خرید اکسسوری سنگی در موارد زیر پرکاربرد است.

• خرید اکسسوری سنگی برای منزل یا ویلا

• خرید اکسسوری سنگی برای شرکت یا اداره

• خرید اکسسوری سنگی برای هتل

اگر به دنبال میز مدیریتی مدرن سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


قیمت اکسسوری سنگی

سوال متداول کسانی که قصد خرید اکسسوری سنگی دارند این است که چه عواملی بر قیمت اکسسوری سنگی تاثیر می‌گذارد یا موجب تغییر قیمت آن می‌شود. موارد زیر مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت اکسسوری سنگی است.

• تاثیر اندازه یا ابعاد بر قیمت اکسسوری سنگی

• تاثیر زیبایی و جلوه بر قیمت اکسسوری سنگی

• تاثیر میزان تراش خوردن بر قیمت اکسسوری سنگی

• تاثیر جنس سنگ بر قیمت اکسسوری سنگی

• تاثیر رگه یا یکنواختی سنگ بر قیمت اکسسوری سنگی

• تاثیر رنگ سنگ بر قیمت اکسسوری سنگی

البته به جز مواردی که بیان کردیم، فروشگاهی که برای خرید انتخاب می‌کنیم هم بر قیمت اکسسوری سنگی تاثیرگذار است. قطعا برخی از فروشگاه‌ها قیمت اکسسوری سنگی را منصفانه‌تر تعیین می‌کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میز سنگی مدرن اداری با کارشناسان ما تماس بگیرید.


جمع‌ بندی

اکسسوری سنگی جزو لوازم پرطرفدار و محبوبی است که موجب لوکس به نظر رسیدن محیط می‌شود. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع اکسسوری سنگی آشنا کنیم و عوامل موثر بر قیمت اکسسوری سنگی را بررسی کنیم. قطعا این اطلاعات به شما کمک می‌کند خرید موفقی را تجربه کنید.

پرشین استون انواع سنگ‌های ساختمانی درجه یک و مرغوب را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مزیت خرید از این مجموعه، علاوه بر کیفیت، قیمت‌های مناسب و رقابتی است.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به آینه سنسور دار را در اختیار شما قرار دهد

You can reserve and visit our showroom

Call us now