واحد امور مشتریان و خدمات پس از فروش

ما، در مجموعه پرشین اِستون، به عنوان نمایندگان خدمات پس از فروش حرفه‌ای و ایده آل، به مشتریان گرامی خود، خدماتی ارزشمند ارائه می‌دهیم و اعتبار ما، بر پایه‌ی کیفیت، دقت، و رضایتمندی مشتریانمان بنا شده است.

واحد امور مشتریان و خدمات پس از فروش، جهت رفاه و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و مخاطبان مجموعه پایه گزاری شده است.

تمامی محصولاتی که در پرشین استون تولید و عرضه می‌شوند، همراه با خدمات پس از فروش بی‌نظیر و با کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای مجموعه، ارائه می‌گردند.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، با واحد امور مشتریان و خدمات پس از فروش، تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما، در کوتاه ترین زمان ممکن، به نیازهای شما پاسخ دهند و از خدمات مجموعه پرشین اِستون بهره مند شوید.

"با مجموعه پرشین اِستون، اطمینان حاصل کنید که همیشه در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی بی‌نظیری در خرید را تجربه کنید."

گالری تصاویر

01
04

به عنوان یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه تولید روشویی و اکسسوری‌های ساخته شده از سنگ طبیعی، با افتخار خدمات و محصولاتی با کیفیت برتر ارائه می‌دهیم. هدف اصلی ما، ارائه‌ی محصولاتی با طراحی استثنایی، کیفیت بالا و دوام فراوان به مشتریان عزیز است.

محصولات ما شامل روشویی‌هایی با طراحی‌های منحصر به فرد و اکسسوری‌هایی از جنس سنگ طبیعی از معدن‌های معتبر و با ارزش می‌باشند.

اگر شما به دنبال محصولاتی هستید که علاوه بر زیبایی و شکوه، دارای کیفیت و دوام بالایی باشند، شرکت ما بهترین گزینه برای شماست. ما به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید و استفاده از محصولات را ارائه خواهیم داد، جایی که استانداردهای بالای ما باعث اطمینان شما از خرید خواهد شد.

You can reserve and visit our showroom

Call us now