روشویی دیواری مدل سایکل (PS-WM200)

این روشویی زیبا از دسته نیوکالکشن پرشین اِستون میباشد که با طراحی منحصر به فرد، مناسب فضاهای مدرن سرویس بهداشتی و یا حمام میباشد. سبک خاص این مدل با کانسپتی جذاب از ترکیب روشویی ، کاسه و آینه آن را بسیار متفاوت کرده است.

این روشویی دارای یک کاسه چند لایه از سنگهای دو سانتی است که در کنار هم قرار گرفته و شکل نهایی کاسه تراش خورده است و که باعث جذابیت هرچه بیشتر این مدل شده است.

شما میتوانید این روشویی زیبا را با انواع سنگهای مرمریت سفارش گزاری نمایید.

مدل

روشویی دیواری مدل سایکل ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

جدیدترین روشویی سنگی

جدیدترین روشویی سنگی

جدیدترین مدل روشویی دستشویی در شرکت پرشین سنگ هر سی الی چهل روز یک بار آپدیت میشود.

در بین محصولات روشویی در بازار جدیدترین مدل روشویی دستشویی متعلق به شرکت پرشین سنگ میباشد.

محصولات روشویی موجود در بازار ایران را میتوان به دو دسته تقسیم کرد: محصولات روشویی، محصولات اکسسوری.

در جدیدترین مدل روشویی دستشویی از مدل بی نظیر و زیبای کرو از مجموعه پرشین سنگ دیدن فرمایید. بهترین و جدیدترین مدل روشویی دستشویی را میتوانید در وب سایت و پیج اینستاگرام ملاحظه بفرمایید.

جدیدترین مدل روشویی دستشویی با متریال سنگ طبیعی قابل تولید و ارائه به بازار میباشد. در بین جدیدترین مدل روشویی دستشویی در محصولات شرکت پرشین سنگ 2مدل روشویی فیری استند از کالکشن تک پایه ها به تازگی به بازار برای فروش ارائه شده است.

جدیدترین مدل روشویی دستشویی را میتوانید از طریق کاتالوگ های منحصر به فرد شرکت پرشین سنگ دریافت و برای انتخاب جدیدترین مدل روشویی دستشویی میتوانید با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مدل روشویی دستشویی در شرکت پرشین سنگ با سنگ اونیکس آبی به صورت روشویی تک پایه و 6ضلعی ساخته شده و به بازار ارائه شده است. جدیدترین مدل روشویی دستشویی که با کانسپت مدرن طراحی شده است به همراه یک کشو با جنس چوب طبیعی و آینه ای که گوشه های کرو و گرد دارد، توسط تیم طراحی پرشین سنگ به بازار ارائه شده است و از استقبال بی نظیر طراحان برخوردار شده است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی شیک و مدرن هستید به این صفحه مراجعه کنید.


جدیدترین روشویی سنگی و نکات خرید آن

برای اینکه بهترین گزینه ها رو برای روشویی سرویس بهداشتی پروژه خود انتخاب نمایید باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب سایز و ابعاد و نوع سنگ و رنگ سنگ قابل تغییر میباشد و میتوانید با سرامیک ها و سنگ های پشت روشویی هماهنگ و ست انتخاب نمایید.

جدیدترین روشویی های سنگی  را با کشو های چوب طبیعی و یا متریال پی وی سی میتوانید در پروژه های خود داشته باشید. در جدیدترین روشویی های سنگی آینه ها ترکیبی از طراحی مدولار و چرخشی میباشد به این صورت که کانسپت روشویی دقیقا به همان شکل در آینه تکرار شده و ترکیبی از 2 حجم را با هم تشکیل داده است.

جدیدترین روشویی های سنگی را هر دوره و یا هر فصل در سال میتوانید از مجموعه پرشین سنگ درخواست نمایید یا از طریق ایمیل به ما درخواست دهید که کاتالوگ جدیدترین روشویی های سنگی را برای شما ارسال نماییم.

 جدیدترین روشویی های سنگی را در دو کانسپت مدرن و پست مدرن میتوانید برای پروژه های خود به صورت طراحی شده قرار دهید. در ساختمان های مدرن در حال ساخت باید ب این موضوع توجه داشت که سرویس بهداشتی یکی از فضاهایی است که از نظر فردی که میخواهد خانه را خریداری کند قابل توجه میباشد پس باید به این نکته توجه کنیم که از جدیدترین روشویی های سنگی که به صورت خاص در مجموعه پرشین سنگ ساخته میشود استفاده شود.

جدیدترین روشویی های سنگی را اگر با سنگ های گرانیت بتوانید خریداری کنید که از نظر شست و شو و قابل استفاده بودن در معرض مواد شوینده اسیدی مشکلی نداشته باشد.

در جدیدترین روشویی های سنگی سعی کرده ایم که در مجموعه پرشین سنگ به تمام نکات در نوع طرح و زیبایی شناسی و همچنان کاربردی بودن محصول توجه ویژه صورت گیرد.

شما خریدار محترم میتوانید جدیدترین روشویی های سنگی را در سایزهای مختلف براساس نیاز پروژه خود تهیه نمایید. روشویی های فری استند مستطیل از جدیدترین روشویی های سنگی تولید شده در مجموعه پرشین سنگ میباشد.

در بهترین و جدیدترین روشویی های سنگی میتوانید از مواد نانو برای روی صفحه و کاسه روشویی استفاده شود تا در برابر شوینده ها و آب کاملا ضدآب شود و جذب آب سنگ به صفر تبدیل شود.

اگر به دنبال روشویی سرامیکی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


جدیدترین مدل روشویی

در جدیدترین مدل روشویی در مجموعه پرشین سنگ از محصولاتی رونمایی شده که تلفیق روشویی با آینه به واسطه قرینگی یا وارونگی طراحی میباشد. جدیدترین مدل روشویی تک پایه با شکل مستطیل شکل خود به همراه یک جای اکسسوری زیبا در پرشین سنگ طراحی شده و به بازار ارائه شده است.

جدیدترین مدل روشویی در پرشین سنگ توسط طراحان خلاق این مجموعه طراحی و به مرحله تولید رسیده است. جدیدترین مدل روشویی در طراحی های مدرن به صورت کاسه های یکپارچه و یک تکه میباشد که از دل شمش سنگ تراشیده شده و زیبایی دوچندانی را به محصول خواهد داد.

جدیدترین مدل روشویی در دنیا از سبک مدرن و مینیمال تبعیت میکند. این سبک از روشویی ها به دلیل ساده بودن و کاربردی بودن مورد استقبال طراحان و سازندگان و مشتریان واقع شده است.

جدیدترین مدل روشویی در ایران را به جرات میتوان گفت که در شرکت پرشین سنگ طراحی شده و هر ماهه این محصولات به بازار ارائه میشود. برای دیدن جدیدترین مدل روشویی میتوانید با مراجعه به شوروم مرکزی پرشین سنگ واقع در خیابان شیرازی جنوبی تهران بازدید و خریداری نمایید.

بهترین و جدیدترین مدل روشویی وال هنگ یا اصطلاحا دیواری در مجموعه پرشین سنگ طراحی و تولید و به بازار ارائه شده است. در جدیدترین مدل روشویی در دنیا میتوان به کمپانی ها و شرکت های ایتالیایی مراجعه کردو از آنها برای اجرای سرویس بهداشتی ایده برداشت.

در جدیدترین مدل روشویی کلاسیک سه نوع محصول جدید از طریق پرشین سنگ روانه بازار گردیده شده است. جدیدترین مدل روشویی را در سبک مدرن میتوانید از محصولات پرشین سنگ انتخاب و برای پروژه های خود استفاده نمایید.

بهترین سنگهای گرانیت را میتوانید با جدیدترین مدل روشویی در پرشین سنگ سفارش گزاری کنید. در یکی از جدیدترین مدل روشویی های پرشین سنگ جای حوله های جذاب در قسمت های مختلف محصول قرارگیری شده و به زیبایی جدیدترین مدل روشویی در مجموعه پرشین سنگ اضافه گردیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی مدرن با کارشناسان ما تماس بگیرید.


جدیدترین مدل روشویی 2022

جدیدترین مدل روشویی 2022 در شرکت پرشین سنگ طراحی و تولید شده استو بنابر مدرن بودن این محصول از آینه های تلفیقی با خود روشویی استفاده شده است.

در جدیدترین مدل روشویی 2022 در شرکت پرشین سنگ از سنگهای خاص با جنس گرانیت های مقاوم معادن ایران استفاده شده است که نسبت به محصولات مشابه باار هم از کانسپت و طراحی خاصی برخوردار است هم از مقاومت بالای این محصولات در برابر مواد شوینده برخوردار است.

در جدیدترین مدل روشویی 2022 از جای حوله بسیار زیبا و کاربردی در جلوی محصولات استفاده شده است و بهترین استفاده از روشویی را به ارمغان آورده است. محصولات پرشین سنگ در جدیدترین مدل روشویی 2022 حداقل به ده محصول رسیده است.

جدیدترین مدل روشویی 2022 را در شرکت پرشین سنگ میتوانید در سایزهای استاندارد و رنگ بندی جذاب سنگهای طبیعی داشته باشید. در جدیدترین مدل روشویی 2022 از کاسه های روکار جذاب استفاده شده است در این محصولات که کاسه های روکار در آن استفاده شده است باید از شیرآلات اصطلاحا پایه بلند استفاده و انتخاب شود.

جدیدترین مدل روشویی 2022 با انواع دستک های آهنی قابلیت نصب بر روی دیوارهای بلوکه شده از آجر یا بلوک سیمانی را دارد. میتوانید جدیدترین مدل روشویی 2022 را در سایت رسمی پرشین سنگ مشاهده بفرمایید و برای انتخاب دقیق تر این محصولات جدید به شوروم مرکزی واقع در خیابان شیرازی جنوبی مراجعه فرمایید.

جدیدترین مدل روشویی 2022 باید به همراه پالت های چوبی بسته بندی و به پروژه های ارسال گردد. به این دلیل که این محصولات از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و باید از مراقبت ویژه ای در حمل و انتقال به پروژه انجام گیرد.

بهترین و جدیدترین مدل روشویی 2022 را میتوانید با سایزهای مختلف و با آینه های مختلف سفارش گزاری کنید. آینه جدیدترین مدل روشویی 2022 را میتوانید با نورهای آفتابی (زرد) و یا نور مهتابی (سفید) سفارش گزاری کنید. برای انتخاب جدیدترین مدل روشویی 2022 از مشاوران و طراحان مجموعه پرشین سنگ کمک و راهنمایی بگیرید.

میتوانید برای انتخاب بهترین مدل های قبلی و جدیدترین مدل روشویی 2022 از طریق سایت پرشین سنگ کاتالوگ های ما را دانلود و از محصولات انتخاب دقیق تری داشته باشید. جدیدترین مدل روشویی 2022 در بازارهای خارج از کشور با استقبال گسترده ای همراه شده است.


جدیدترین مدل روشویی سنگی

در مجموعه پرشین سنگ جدیدترین مدل روشویی سنگی با سنگهای مرمریت و گرانیت و کریستال قابل تولید و ارسال به پروژه های شما میباشد. جدیدترین مدل روشویی سنگی با سایزهای مختلف از ابعاد هشتاد سانتیمتر تا صد و شصت سانتیمتر ساخته میشود.

جدیدترین مدل روشویی سنگی با آینه هایی با شکل های گرد، مربع، مستطیل و با سنسورهای نوری ست شده و به بازار ارائه میگردد.

میتوانید جدیدترین مدل روشویی سنگی را در سایت پرشین سنگ مشاهده نمایید. تلفیق متریال سنگ طبیعی با متریال چوب طبیعی در جدیدترین مدل روشویی سنگی در محصولات پرشین سنگ قابل مشاهده و سفارش گزاری میباشد.

برای انتخاب صحیح روشویی برای سرویس های بهداشتی پروژه میتوانید از جدیدترین مدل روشویی سنگی در شرکت پرشین سنگ انتخاب کنید. برای انتخاب جدیدترین مدل روشویی سنگی از سنگهای کرانیت میتوانید استفاده کنید به این دلیل که در مقابل مواد شوینده اسیدی مقاوم بوده و به راحتی میتوانید از این مصولات استفاده نمایید.

در جدیدترین مدل روشویی سنگی نوع خدمات پس از فروش متفاوت بوده و از زمان نصب در محل پروژه شروع خدمات پس از فروش جدیدترین مدل روشویی سنگی شامل این خدمات میباشد.

در کارخانه پرشین سنگ تولید جدیدترین مدل روشویی سنگی استارت زده شده است و تا ده روز آینده به بازار ارائه میشود. جدیدترین مدل روشویی سنگی در پرشین سنگ از استقبال بسیار زیادی در میان معماران برخوردار شده است.

برای نصب جدیدترین مدل روشویی سنگی در پروژه ها باید از دیوار محکم و رول بلت های قوی برای جلوگیری از افتادن روشویی بر روی زمین استفاده شود. جدیدترین مدل روشویی سنگی در شرکت پرشین سنگ هر شش ماه یک بار به بازار ارائه و برای فروش در عاملیت های پرشین سنگ آماده میباشد.

از آینه های ضد بخار در جدیدترین مدل روشویی سنگی استفاده شده است. از کشو های طرح چوب و یا چوب طبیعی در جدیدترین مدل روشویی سنگی استفاده شده است.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به روشویی مدرن کوچک را در اختیار شما قرار دهد.


جدید ترین روشویی سنگی

جدیدترین روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ هر ماه به بازار ارائه میشود. در استانداردهای مجموعه پرشین سنگ آمده است که هر 30 روز یکبار 3 محصول که از جدیدترین روشویی سنگی در بازار میباشد طراحی و تولید شود.

برای دریافت کاتالوک جدیدترین روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ با دفتر مرکزی پرشین سنگ تماس حاصل نمایید. جدیدترین روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ با آینه های مدرن با سنسور تاچ قابل سفارش گزاری میباشد.

همچنین جدیدترین روشویی سنگی را در مجموعه پرشین سنگ میتوانید در ابعادهای استاندارد و ابعادهای قابل تغییر طبق ابعاد موجود در سرویس بهداشتی پروژه ها سفارش گزاری و تهیه کرد.

برای انتخاب سنگ و نوع رنگ جدیدترین روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ میتوانید با امور فروش مجموعه ارتباط بگیرید و بهترین و جامع ترین راهنمایی ها را دریافت نمایید.

میتوانید تمام مدل های جدیدترین روشویی سنگی را در وب سایت رسمی مجموعه پرشین سنگ سفارش گزاری و تهیه نمایید. بهترین نوع از سری جدیدترین روشویی سنگی را میتوانید از سبک های بسیار ساده و شیک داشته باشید.

قیمت جدیدترین روشویی سنگی به نوع سنگ و ابعاد محثول بستگی دارد. از کالکشن سنگهای گرانیت بسیار زیبای ایرانی میتوانید برای تولید جدیدترین روشویی سنگی انتخاب و استفاده نمایید.

بهترین و جدیدترین روشویی سنگی را میتوانید با کشوهایی از متریال چوب طبیعی تهیه و استفاده نمایید. برای دیدن تنوع بیشتری از جدیدترین روشویی سنگی در شوروم مجموعه پرشین سنگ با همکاران ما در واحد فروش میتوانید در ارتباط باشید.

جدیدترین روشویی سنگی در 2سبک مدرن و کلاسیک هر شصت روز یکبار در مجموعه پرشین سنگ قابل دیدن و انتخاب کردن میباشد. جدیدترین روشویی سنگی در مدل های کلاسیک به همراه پایه هایی از جنس استیل و با آبکاری طلایی و کروم قابل تهیه و سفارش گزاری میباشد.

در جدیدترین روشویی سنگی میتوانید انتخاب کنید که از چه نوع سنگهایی استفاده شود و نوع اینکه شمش یا 2سانتی بودن محصول را در تولید میتوانید انتخب کنید.


جدیدترین روشویی های سنگی

جدیدترین روشویی های سنگی در مجموعه پرشین سنگ را میتوانید در وب سایت رسمی پرشین سنگ دیدن فرمایید. در انتخاب جدیدترین روشویی های سنگی به چند نکته خیلی مهم باید توجه داشت مورد اول اینکه نوع سنگ انتخابی که گرانیت باشد یا مرمریت، بسته به نوع فضا و نوع استفاده کاملا متغیر بوده و میتوانید از هر دو دسته سنگ استفاده و انتخاب نمایید.

برای انتخاب و طراحی جدیدترین روشویی های سنگی موجود در مجموعه پرشین سنگ با همکاران ما در قسمت فروش مجموعه پرشین سنگ در ارتباط باشید. میتوانید بهترین و جدیدترین روشویی های سنگی را در مجموعه پرشین سنگ انتخاب و خریداری نموده ضمن اینکه میتوانید برای بهبود و بهتر انتخاب کردن محصول با واحد طراحی پرشین سنگ در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد را دریافت نمایید.

You can reserve and visit our showroom

Call us now