×
کد امنیتی

گالری تصاویر

تولید روشویی سنگی

تولید روشویی سنگی

ما در مجموعه پرشین سنگ به تولید روشویی سنگی نشغئل هستیم و در این زمینه بسیار صاحب سبک هستیم. تولید روشویی سنگی در مجموعه پرشین سنگ با توجه به استاندارد های تولید انجام میشود و تولید روشویی سنگی را به بهترین کیفیت جهت ارائه به بزار انجام میدهیم.

تولید روشویی سنگی با توجه به مواد طبیعی بسیار عالی با بهترین کیفیت تولید میشود. برای تولید روشویی سنگی بسیاری از موارد مورد توجه قرار میگیرد این موارد به شرح زیر میباشد: برای تولید روشویی سنگی با کیفیت انتخاب بهترین سنگ، مرحله بعد برای تولید روشویی سنگی برش سنگ با توجه به ابعاد درخواستی مشتری میباشد.

برای آشنایی با روشویی ایستاده سنگی مربع به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

تولید روشویی سنگی باید بسیار ظریف و با دقت انجام شود. مرحله بعدی جهت تولید روشویی سنگی انتقال به خط تولید جهت ابزار زدن میباشد که بسیار مرحله مهمی در تولید روشویی سنگی میباشد، زیرا این مرحله در تولید روشویی سنگی جزو سخت ترین و کاربردی ترین مراحل میباشد و پس از آن تولید روشویی سنگی به مرحله بعدی انتقال پیدا میکند جایی که سنگ به براق ترین حالت ممکن میرسد.

پس از آن تولید روشویی سنگی رو به اتمام است و به مرحله کنترل کیفیت جهت تست و تمام پارامترهایی که در تولید روشویی سنگی باید در نظر گرفته شود میرسد و پس از آن تقریبا تولید روشویی سنگی رو به اتمام است.

پس از بازدید کامل کارشناس مرتبط از محصول روند تولید روشویی سنگی کاملا به اتمام رسیده است و بسته بندی تولید روشویی سنگی آخرین مرحله قبل از خروج محصول از کارخانه میباشد و تولید روشویی سنگی به واحد مرتبط گزارش داده میشود و واحد مرتبط پس از حصول اطمینان از تولید روشویی سنگی با تمام پارامتر های پرشین سنگ اقدام به ارسال تولید روشویی سنگی به دست مشتری می نماید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره روشویی سنگی جدید هستید به این صفحه مراجعه کنید.


سینک روشویی سنگی

یکی از موارد مهم در روشویی سنگی سینک روشویی سنگی میباشد که باید در ساخت و تولید سینک روشویی سنگی بسیار دقت نمود تا بهترین سایز و اندازه تولید شود تا مشتریان در خرید سینک روشویی سنگی به مشکل برنخورند.

ابعاد قطر و ارتفاع سینک روشویی سنگی بسیار مهم میباشد و همچنین در تولید سینک روشویی سنگی استفاده مناسب از چسب قوی بیار مهم میباشد تا کیفیت سینک روشویی سنگی زیر سوال برده نشود.

ما در پرشین سنگ در ساخت سینک روشویی سنگی از چسب سنگ و چسب اپوکسی جهت مقاومت سینک روشویی سنگی استفاده میکنیم. در ساخت سینک روشویی سنگییکی از موارد مهم نوع ساب و تولید این محصول میباشد که در پرشین سنگ در ساخت سینک روشویی سنگی بسیار دقت میشود و ما را به بهترین کیفیت در ساخت سینک روشویی سنگی در بازار تبدیل کرده است.

سینک روشویی سنگی میتواند با ابعاد مورد نظر و سنگ مورد نظر شما ساخته شود. سینک روشویی سنگی از زیر نظر کارشناسان تولید بسیار زبده انجام میشود. سینک روشویی سنگی در کارخانه پرشین سنگ از مرحله کنترل کیفیت گذشته و به دست مشتری میرسد.

اگر به دنبال طراحی مدرن روشویی سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


روشویی سنگی ایستاده مدرن

روشویی سنگی ایستاده مدرن یکی از مدل هایی مبیاشد که در بازار جزو پرفروشترین مدل ها میباشد و با توجه به فضای مدرن ساحتمان های جدید روشویی سنگی ایستاده مدرن میتواند بهترین انخاب باشد روشویی سنگی ایستاده مدرن با توجه به طراحی سرویس بهداشتی شما قابل تغییر مدل میباشد چون روشویی سنگی ایستاده مدرن دارای مدل های متنوع میباشد میتوان هر نوع سلیقه را در بربگیرد.

روشویی سنگی ایستاده مدرن امروزه با توجه به فضای محدود ساختمان ها و سرویس های بهداشتی جزو اولین انتخاب ها میباشد. روشویی سنگی ایستاده مدرن میتواند با توجه به سلیقه شما از سنگ مورد نظرتان ساخته شود. روشویی سنگی ایستاده مدرن در بازار به صورت های مختلف عرضه میشود.

در مجموعه پرشین سنگ روشویی سنگی ایستاده مدرن با سنگ های شمش قابل ساخت هستند و روشویی سنگی ایستاده مدرن با انواع سنگ ها دوسانتی موجود در طرح های مختلف ساخته میشود.

روشویی سنگی ایستاده مدرن برای فضاهای مدرن و کوچک جزو اولین و بهترین انتخاب ها میباشد. روشویی سنگی ایستاده مدرن در بسیاری از موارد بدون فضای کافی برای اکسسوری میباشد ولی طراحی ما در روشویی سنگی ایستاده مدرن این فضا را تعبیه کرده و به راحتی میتوانید از اکسسوری استفاده نمایید.

روشویی سنگی ایستاده مدرن در مجموعه پرشین سنگ جزو پرفروشترین محصولات میباشند و روشویی سنگی ایستاده مدرن در طرح مستطیل، مربع و گرد قابل سفارش میباشد. روشویی سنگی ایستاده مدرن در پرشین سنگ با انواع سنگها قابل سفارش میباشد.


روشویی سنگی ایستاده

از مدل های متنوع روشویی سنگی میتوان به روشویی سنگی ایستاده اشاره کرد که در پرشین سنگ انواع مختلف روشویی سنگی ایستاده را میتوانید انتخاب کنید روشویی سنگی ایستاده در مدل های مختلف گرد، روشویی سنگی ایستاده مربع، روشویی سنگی ایستاده مستطیل و روشویی سنگی ایستاده شش ضلغی را انتخاب فرمایید که این روشویی سنگی ایستاده را میتوانید با انواع سنگ های مرمریت و گرانیت سفارش گزاری نمایید.

روشویی سنگی ایستاده که به آن فری استند و یا تک پایه نیز گفته میشود برای فضا های کوچک بسیار مناسب هستند. روشویی سنگی ایستاده برای رستوران ها و فضا های عمومی نیز یک انتخاب هوشمندانه میباشد.

روشویی سنگی ایستاده که اصطلاحا به صورت ایستاده میباشد جزو پرفروشترین نوع روشویی ها میباشد. روشویی سنگی ایستاده با انواع مختلفی که دارد محدودیتی برای انتخاب نمیگذارد.

روشویی سنگی ایستاده برای فضا های مدرن نیز بسیار کاربردی و زیبا میباشد. روشویی سنگی ایستاده یکی از موارد پر کاربرد به حساب می آید. در پرشین سنگ طرح های مختلف روشویی سنگی ایستاده تلفیق با چوب و پی وی سی نیز موجود میباشد که انتخاب را برای شما آسانتر میکند. روشویی سنگی ایستاده با توجه به مدل خاصی که دارد برای فضا های هنری نیز به کار برده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی روشویی مدرن با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قیمت روشویی سنگی کابینت دار

قیمت روشویی سنگی کابینت دار در بازار بسیار متغیر میباشد با توجه به تنوع و انواع مختلف قیمت روشویی سنگی کابینت دار متفاوت میباشد. این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد.

قیمت روشویی سنگی کابینت دار از کمترین قیمت با بدترن کیفیت تا بیشترین قیمت با بهترین کیفیت در بازار عرضه میشود. قیمت روشویی سنگی کابینت دار در مجموعه پرشین سنگ بسیار مناسب میباشد با توجه به متریال استفاده شده، قیمت روشویی سنگی کابینت دار بسیار مناسب است.

قیمت روشویی سنگی کابینت دار در پرشین سنگ با توجه به استفاده بهترین متریال و کیفیت میتوان به بهترین اشاره کرد قیمت روشویی سنگی کابینت دار بسیار بالا و پایین دارد و چون بیشترین درخواست را در این بازار دارد.

قیمت روشویی سنگی کابینت دار ثابت نیست و بسیار متغیر است. قیمت روشویی سنگی کابینت دار بسیار متعارف با توجه به کیفیت و کارایی قیمت گزاری شود که این پارامتر در قیمت روشویی سنگی کابینت دار پرشین سنگ با توجه به کیفیت و متریال استفاده شده رعایت شده است.

قیمت روشویی سنگی کابینت دار با توجه به کارایی و سبک در بازار از همه لحاظ متفاوت میباشد ولی رنج قیمت روشویی سنگی کابینت دار اگر به طور کلی تخمین زد بین 3 تا 20 میلیون تومان میتوان تخمین زد. قیمت روشویی سنگی کابینت دار در شهرستان ها بک مقدار متفاوت میباشد.

تامین کنندگان قیمت روشویی سنگی کابینت دار را با توجه به مساحت ممکن است تغیر دهند. قیمت روشویی سنگی کابینت دار نسبتا جزو موارد ارزان به حساب می آید. قیمت روشویی سنگی کابینت دار در مواردی بنا به شرایط بازار ممکن است شامل تخفیف باشد.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به خرید روشویی کابینت دار را در اختیار شما قرار دهد.


قیمت روشویی سنگی کابینت دار

امروزه با توجه به نیاز و درخواست مشتریان از تولید کنندگان روشویی سنگی همراه با روشویی کابینت روشویی سنگی نیز به تولیدات اضافه شده است. کابینت روشویی سنگی انواع مختلفی دارد.

کابینت روشویی سنگی میتواند در طرح و رنگ های مختلف با توجه به روشویی ساخته شود . مشتری میتواند کابینت روشویی سنگی را با توجه به سلیقه و طرح سرویس بهداشتی و یا حمام خود انتخاب نمایید.

کابینت روشویی سنگی دارای خصوصیات بسیار مثبتی میباشد یکی از مزایای کابینت روشویی سنگی استفاده از مواد شوینده بر روی کار و یا داخل کار میباشد. یکی دیگر از مزایا کابینت روشویی سنگی استفاده موارد اکسسوری حوله و یا لوازم آرایشی داخل و یا روی آن میباشد.

کابینت روشویی سنگی میتواند به صورت کشو و یا به صورت کمد نیز سفارش داده شود. کابینت روشویی سنگی کشویی در انواع و رنگ های مختلف به صورت عمودی و افقی قابل سفارش گزاری است.

کابینت روشویی سنگی کمدی که میتواند درب ایستاده و یا کشویی داشته باشد دارای فضای عمومی میباشد که انتخاب این سبک کابینت روشویی سنگی بسیا سلیقه ای میباشد و با توجه به تنوع بالای کابینت روشویی سنگی دست مشتری بسیار باز میباشد.

در کابینت روشویی سنگی کشوی پرشین سنگ از بهترین ریل های در بازار استفاده میشود. کابینت روشویی سنگی میتواند از متریال چوبی استفاده شود و یا با روکش سنگی که در پرشین سنگ موجود میباشد.

کابینت روشویی سنگی که در پرشین سنگ قابل تولید و خریداری میباشد میتواند از روکش پی وی سی و یا چوب طبیعی باشد. کابینت روشویی سنگی را با بهترین کیفیت در پرشین سنگ تهیه و خریداری فرمایید.

برای خرید و قیمت روشویی سنگ ایستاده به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.



You can reserve and visit our showroom

Call us now