ست اکسسوری 3 تکه اونیکس پرشین استون که شامل جای مایع و جای پنبه و جای مسواک هست، با انواع سنگهای مرمر قابل ساخت هست و همچنین سری پمپ با توجه به رنگ شیر آلات شما قابل تغییر هست، این ست های بسیار جذاب رو میتونین کنار سرویس بهداشتی با رنگبندی مشابه استفاده کنید.

مدل

PS_A358 ( مايع + مسواك + پنبه ) اونيكس ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی

پرشین سنگ تولید کننده اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در سبک های مدرن و کلاسیک میباشد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در ابعادهای مختلف قابلیت تولید دارد.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در رنگ بندی های مختلف سنگهای طبیعی قابلیت تولید و ارائه دارد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در بسته بندی های کاملا ایمن که به محصول آسیبی وارد نشود بسته بندی میشود.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوانید برای روشویی های سنگی، روشویی های پی وی سی و دیگر متریال روشویی ها سفارش گزاری نمایید. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی چند تکه میباشد.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی شامل یک عدد جای صابون مایع، جای پنبه، جای مسواک و جای صابون جامد میباشد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوان براساس نیاز در ابعادهای مختلف سفارش گزاری کنید.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی برای فضاهای مدرن و کلاسیک قابلیت تغییر شکل و فرم را دارند. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوان به خارج از کشور صادرات نمود.

قیمت اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی به عوامل مختلف از قبیل نوع سنگ، نوع ابزاری که روی محصول زده میشود و نوع کیفیت ساخت اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی بستگی دارد.

از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در محیط های کاملا مرطوب میتوان استفاده کرد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را نباید با مواد شوینده اسیدی شست و شو کنید، به این دلیل که ممکن است به ساب روی اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی لطمه ای وارد شود و یا ساب محصول مات شود.

بهترین نوع اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی نوع مدرن و پست مدرن میباشد. از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در محیط های خصوصی مثل منازل و پروژه های ساختمانی در سرویس بهداشتی استفاده میشود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره کابینت دستشویی مدرن هستید به این صفحه مراجعه کنید.


اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی و خرید آن

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوان هم از طریق خرید حضوری و هم از طریق خرید آنلاین قابل سفارش گزاری می باشد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را برای سرویس های دستشویی و حمام میتوانید استفاده کنید.

باید توجه داشته باشیم که انواع اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوان در مجموعه پرشین سنگ مشاهده و طبق درخواست پروژه هامون از انواع آنها استفاده کرد.

طراحی اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در مجموعه پرشین سنگ به عوامل مختلف مثل نوع طراحی روشویی ها، نوع آینه ها و نوع سنک روشویی ها می باشد. بهترین نوع اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ زیبایی درحال حاضر در مجموعه پرشین سنگ تولید میشود.

در انتخاب اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی به چند نکته باید توجه ویژه ای داشته باشیم. باید نکته مهم این است که طرح اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی با طرح روشویی و طرح کلی سرویس بهداشتی همخوانی داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که بعد از انتخاب اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی به کیفیت پمپ های جای صابون مایع هم خیلی اهمیت داده شود. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوانید با ترکیب چوب طبیعی و یا فلز یا استیل سفارش گزاری کنید.

در استفاده از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی باید از متریال های درجه یک بازار برای تولیدشان استفاده شود. بهترین نوع سنگ برای تولید اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی سنگهای مرمریت و سنگهای چینی میباشد.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را میتوان از فروشگاه های دیزاین و مبلمان در سراسر ایران تهیه خریداری نمایید. در انتهاب اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی باید به این نکته توجه داشت که رنگ های تیره در مقایسه با رنگهای روشن طرفداری بیشتری برخوردار هستند.


طراحی اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی

طراحی این نوع محصولات را باید از انواع مدرن و ساده و کلاسیک انتخاب نمود. در اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی باید به نوع متریال استفاده شده در رزوه پمپ های جامایع توجه ویژه ای شود و این رزوه ها از بهترین مواد پی وی سی موجود در بازار استفاده شود تا از خراب شدن رزوه هابه مرور زمان با باز و بسته کردن درب جای مایع دچار خوردگی و شکستگی نشود.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در ابعاد های بزرگ و کوچک قابل تولید و استفاده میباشد. برای انتخاب راحت تر از سایت پرشین سنگ استفاده کنید. انواع مدل های اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در سایت پرشین سنگ قابل رویت و انتخاب میباشد.

انواع مختلف این اکسسوری ها در بازار ایران به صورت های مختلف قابل خریداری میباشد. رنگ بندی جذاب در اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی از سنگهای طبیعی موجود در ایران میباشد.

رنگهای سنگهای جذاب ایرانی شامل رنگهای سفید با رگه های طوسی، طوسی با رگه های سفید، سنگ مشکی با رگه های سفید و کرم و قهوه ای میباشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که بهترین نوع سنگ در انتخاب اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی سنگهای چینی یا اصطلاحا کریستال میباشد که مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده غیر اسیدی و رطوبت زیاد دارند.

اگر به دنبال قیمت ست سرویس بهداشتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی و عرضه آن

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در کشور ایران با کیفیت های مختلف در حال عرضه میباشد. شرکت پرشین سنگ به عنوان یک شرکت قوی در زمینه تولید محصولات سنگی این قول را به تمامی افراد که در جست و جوی خرید اکسسوری سنگی برای سرویس بهداشتی هستند میدهد که این محصول را در بالاترین کیفیت و از بهترین نوع سنگ تولید کند و به بازارهای ایران و خارج از ایران ارائه دهد.

شرکت پرشین سنگ در تولید محصولات مختلف سنگی دارای سبک متفاوت نسبت به رقبای خود در بازار بوده است. از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در سرویس های مستر مهمان و مشترک در پروژه ها با روشویی های خاص پرشین سنگ میتوانید استفاده نمایید.

شرکت پرشین سنگ در پروموشن هایی که برای فروش محصولات روشویی قرار داده شت یک دست از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را به عنوان گیفت خرید روشویی به مشتریان خودش ارائه میدهد.

اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در طراحی گرد و یا مکعب مستطیل ساخته میشود. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی به عنوان محصولات گرید دو در مجموعه پرشین سنگ به بازار ارائه میشود.

اولویت اصلی محصولات شرکت پرشین سنگ محصولات روشویی می باشد. اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در پروژه های مدرن و نیوکلاسیک اجرا میشود و در سرویس های روشویی و حمام با کانسپت مدرن قابلیت استفاده دارد.

از اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در ماه حدود پانصد ست در کارخانه پرشین سنگ تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال و عرضه میگردد. برای انتخاب اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی باید چند نکته را توجه داشته باشیم.

نکته اول در مورد اینکه سبک اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی با سبک روشویی مورد استفاده در پروژه همخوانی داشته باشد و دوم اینکه از بهترین متریال در ساخت اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی استفاده شودو بسته بندی اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی در فوم های مخصوص، که از ضربه خوردن به محصول جلوگیری میکند انجام میگیرد.

از این محصول در سایزها و ابعادهای مختلف قابلیت تولید و عرض به بازار را دارد. این محصول را میتوانید در ابعادها و رنگهای مختلف سفارش گزاری کنید و در سرویس خانه و پروژه هایتان داشته باشید.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به اکسسوری سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد.


اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی

در لغت نامه فارسی به جای لغت اکسسوری از لغت وسیله کوچک تزئینی ذکر شده است. از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی به عنوان یک محصول کاربردی و زیبا همیشه یاد شده است.

شما می توانید با خرید یک ست از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی از مجموعه پرشین استون زیبایی چندین برابری به فضای سرویس بهداشتی خودتان ببخشید.

از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی در پروژه های مدرن و لوکس که روشویی های سنگی یا متریال های دیگری استفاده شده، میتوان استفاده کرد. لازم به ذکر است که بهترین نوع از این اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی در مجموعه پرشین سنگ قابلیت تولید و عرضه به بازار را دارد.

از سنگهای اونیکس یا مرمر که به اصطلاح از خودشان نور عبور میدهند هم میتوان در ساخت اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی استفاده کرد و به بازارهای ایرانی و خارج از ایران ارائه داد.

برای استفاده بهتر و طولانی مدت تر از این محصولات اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی باید توجه داشت که از متریال های مثل مواد شوینده اسیدی مانند جوهرنمک و وایتکس ها استفاده نشود.

در سراسر دنیا از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی به صورت دلخواه از انواع آن استفاده میگردد. مثل اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی یا متریال فلز یا متریال چوب طبیعی باید از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی فقط در فضای سرویس بهداشتی مدرن استفاده شود.

روش ساخت اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی به دو صورت می باشد. روش یک به این صورت می باشد که اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی از طریق شمش های یک تکه سنگ ساخته شود و در روش دوم به این صورت است می باشد که از قطعات سنگهای مختلف و به هم چسباندن آنها اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی ساخته میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشویی و آینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.


اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی و مدل های آن

باید توجه داشته باشیم که از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی در چه فضاهایی استفاده کنیم که جلوه زیباتر و بهتری به ما ارائه دهد. از این مدل محصولات میتوان به کالکشن اکسسوری های مختلف پرشین سنگ اشاره کرد.

در سبک مدرن و کلاسیک میتوان اکسسوری انتخاب کرد. اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی با رنگ بندی های جذاب سنگهای طبیعی قابل تولید و ارائه می باشد.

این نوع از اکسسوری ها که شامل اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی می باشد در کلیه فروشگاه ها و عاملیت های فروش پرشین سنگ در سراسر ایران میتوانید تهیه کنید.

اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی درجه یک با بهترین طراحی و کانسپت و بهترین نوع سنگ در کارخانه پرشین سنگ تولید میشود و از طریق فروشگاه هایی که عاملیت پرشین سنگ را دارند به بازار ارائه میشود.

باید توجه داشته باشیم که در نوع گرد اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی یک محصول یک پارچه از شمش یک تکه سنگ ساخته شده و با بالاترین کیفیت از طریق پرشین سنگ به بازار ارائه میشود.

از متریال های دیگری مثل فلزات ضدآب مثل استیل و برنج و متریال چوب طبیعی در ساخت بعضی از مدل های اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی استفاده شده است که زیبایی چندین برابری به اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی بخشیده است.

از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی در مراحل مختلف ساخت تا پایان کار ساختمان می توان در دفاتر ساختمانی تا فروش منازل به مشتریان استفاده کرد. از اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی به عنوان کادو وگیفت های مختلف هم میتوان استفاده کرد.

میتوان این ست پک شده و بسته بندی شده در جعبه های زیبا را برای عرض تبریک و رفتن به خانه افرادی که خانه جدید میخرند استفاده کرد و به آنها هدیه داد. اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتیدر 3مدل مکعب، گرد و قوس دار تولید و ساخته میشود.

در کل میتوان به این صورت گفته هایمان را تکمیل کنیم که بهترین نوع اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی در شرکت پرشین سنگ ساخته میشود و به بازار ارائه میشود. بهترین و عالی ترین متریال برای ساخت اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی به جزء سنگ از متریال برنج یا استیل میباشد.

اکسسوری سنگی مدرن سرویس بهداشتی را میتوانید هم از طریق حضوری و هم از طریق آنلاین از سایت پرشین سنگ خریداری و استفاده نمایید.


You can reserve and visit our showroom

Call us now