ست اکسسوری 3 تکه گرد سنگی پرشین استون که شامل جای مایع و جای پنبه و جای مسواک هست،

با انواع سنگهای مرمریت قابل ساخت هست و همچنین سری پمپ با توجه به رنگ شیر آلات شما قابل تغییر هست، این ست های بسیار جذاب رو میتونین کنار سرویس بهداشتی با رنگبندی مشابه استفاده کنید.

مدل

PS_A356 ( مايع + مسواك + پنبه گرد) ،

برند

پرشین استون ،

×
کد امنیتی

گالری تصاویر

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی به تمام وسایل و تجهیزات اضافی سرویس بهداشتی گفته می‌شود. این اکسسوری‌ها به‌منظور بهبود و بهینه‌سازی عملکرد سرویس بهداشتی و افزایش راحتی و بهداشت کاربران آن طراحی و تولید می‌شوند.

اکسسوری‌های سرویس بهداشتی شامل مواردی مانند: نصب صابون‌دستی، دستمال کاغذی، دستکش، دستگیره، نشانگر میزان پر شدن مخزن آب و غیره است. برخی از انواع جدیدترین اکسسوری‌ سرویس بهداشتی، مانند پدال و فن‌های خشک کننده دست نیز برای جلوگیری از انتقال عفونت و بالا بردن سطح بهداشت محیط تولید و عرضه می‌شوند.

استفاده از اکسسوری‌ سرویس بهداشتی لاکچری علاوه بر زیبایی یک استاندارد بهداشتی و ایمنی برای این محیط بوده و به کاهش احتمال انتقال عفونت و بیماری‌ها کمک می‌کند.


بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی

بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بهبود عملکرد و بهداشت سرویس بهداشتی را فراهم کند.

برخی از ویژگی‌هایی که بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی باید داشته باشد عبارتند از:

طراحی مناسب: اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن باید طوری طراحی شود که برای استفاده آسان و بهداشتی مناسب باشد. طراحی بدنه صاف و صیقلی و امکان تمیز کردن و شستشوی آسان از ویژگی‌های جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی است.

کیفیت ساخت: بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی از مواد با کیفیت بالا و مقاوم ساخته می‌شود. این به این معناست که با به‌کارگیری بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی، لوازمی با استحکام و مقاومت مناسب به سرویس بهداشتی اضافه می‌شوند و نیازی به تعویض و خرج مجدد نیست.

ایمنی: استفاده از اکسسوری‌ سرویس بهداشتی لاکچری باید برای کاربران ایمن و بدون خطر باشند. برای مثال، دکمه‌های پدالی برای روشن کردن دستشویی و یا دستگیره‌های مقاوم و ضدعفونت در جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی از این نظر مورد توجه قرار می‌گیرند.

بهینه سازی کارایی: اکسسوری‌ سرویس بهداشتی لاکچری طوری طراحی می‌شود که کارایی سرویس بهداشتی را بهبود بخشند. برخی از انواع اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن مانند مخزن‌های آب با ظرفیت بالا، باعث کاهش احتمال خالی شدن مخزن شده و برای کاربران در دسترس بودن آب بهتر است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت ست سرویس بهداشتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی

ویژگی‌های جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن عبارتند از:

استفاده از فناوری جدید: برخی از بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن از فناوری حسگرهای حرکتی و یا دستگیره‌های الکترونیکی برای افزایش سطح بهداشت استفاده می‌کنند.

صرفه‌جویی در مصرف آب: برخی از بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن با استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند محدود کردن جریان آب این کار را ممکن می‌کنند.

طراحی جذاب: اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن با طراحی‌های جذاب و مدرن با استقبال بالای مشتریان این محصولات همراه است.

دوام بالا و دوست‌دار محیط زیست: جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی از مواد با کیفیت بالا و پایدار مانند مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند که به حفاظت از محیط زیست نیز کمک می‌کنند.

اگر به دنبال روشویی و آینه هستید به این صفحه مراجعه کنید.


عوامل موثر بر قیمت بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی!

قیمت اکسسوری‌های سرویس بهداشتی تحت‌تاثیر بسیاری از عوامل قرار بگیرد. مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت اکسسوری سرویس بهداشتی لامژکچری عبارتند از:

• متریال مصرفی: جنس مرغوب اکسسوری سرویس بهداشتی و استفاده از مواد با کیفیت بالا برای ساخت بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی باعث افزایش قیمت این محصولات می‌شود.

• طراحی: طراحی اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن بر قیمت آن اثر دارد، به طوری که اکسسوری‌هایی با طراحی جذاب و مدرن اغلب گران‌تر هستند.

• فناوری ساخت: در صورتی که در ساخت اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن از تکنولوژی پیشرفته استفاده شود، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

• اعتبار برند: محصولات برند اغلب گرانتر هستند، بنابراین جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی از یک برند مشهور دارای قیمتی بالاتر از دیگر نمونه‌هاست. اما برندهای معتبر داخلی اغلب محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

• برند پرشین استون نمونه‌ای از یک برند معتبر ایرانی است که با فراهم کردن چنین شرایطی با استقبال بالای کاربران روبروست.

• اندازه و سایز: اندازه اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری بر قیمت آن اثر می‌گذارد، تا جایی که اکسسوری‌های بزرگتر اغلب گران‌تر نیز هستند.

• مناسبت و فصل خرید: در برخی موارد، قیمت بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی به‌دلیل فصل یا مناسبتی خاص مثلا نوروز و فصل تغییر دکوراسیون تغییر کند. مثلا در فصل تابستان اکسسوری‌های خنک کننده گران‌تر هستند.

• تحولات بازار: قیمت جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی با میزان عرضه و تقاضایی که برای آن وجود دارد تغییر می‌کند.

مجموعه پرشین استون مفتخر است تمامی خدمات مربوط به اکسسوری سنگی سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد.


اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری

اکسسوری‌های سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری با استفاده از مواد با کیفیت بالا، طراحی ویژه و استفاده از جزئیات دقیق تولید می‌شوند. اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری اغلب با استفاده از موادی همچون مس، نقره، طلا، چرم، شیشه و سنگ‌های قیمتی ساخته شده و برای بهبود زیبایی و شکل ظاهری اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری از طرح‌ها و الگوهای متنوعی استفاده می‌شود.

در اکسسوری‌ سرویس بهداشتی لاکچری، از جزئیات دقیقی مانند استفاده از کریستال، الماس، یاقوت، زمرد و سایر سنگ‌های قیمتی برای زیبایی بیشتر استفاده می‌شود. همچنین اکسسوری‌های سرویس بهداشتی لاکچری اغلب با توجه به جنس و کیفیت بالای مواد استفاده شده و طراحی بسیار خاص، بسیار گران هستند.

اکسسوری‌ سرویس بهداشتی لاکچری شامل مواردی همچون دستمال دستی لاکچری، سبد زباله لاکچری، جای کاغذ دیواری لوکس و غیره هستند. این اکسسوری‌ها بیشتر در هتل‌های لوکس، منازل ویلایی و نمایشگاه‌های سراسری عرضه می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کابینت دستشویی مدرن با کارشناسان ما تماس بگیرید.


اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن

سه مورد از کاربردی‌ترین انواع اکسسوری‌ سرویس بهداشتی مدرن عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب: این دستگاه‌ها قابلیت تصفیه آب را دارند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا آب را بدون نیاز به استفاده از وسایل جانبی و در شرایط بهداشتی مناسب مصرف کنند.

دستگاه تصفیه هوا: این دستگاه‌ها قادرند با استفاده از فیلترهای مختلف، هوای سرویس بهداشتی را تصفیه کنند و بوی نامطبوع و باکتری‌ها را کاهش دهند.

دستگاه خشک کن دست هوشمند: این بخش از جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی با استفاده از فناوری خشک کنی هوشمند، کاربران را قادر می‌سازد تا دست‌های خود را با سرعت بالا و بدون لمس کردن دستگاه، خشک کند. همچنین بعضی از دستگاه‌های خشک کن دست هوشمند دارای قابلیت دسترسی به پوشش ضدعفونی کننده هستند که به کاهش شیوع بیماری‌های عفونی در سرویس بهداشتی کمک می‌کنند.


سخن آخر

در سال‌های اخیر استفاده از بهترین اکسسوری سرویس بهداشتی و خرید جدیدترین اکسسوری سرویس بهداشتی به بخشی از دکوراتیو هر خانه امروزی تبدیل شده است. تهیه اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری چه برای مصارف شخصی و چه در خرید جهیزیه به فرهنگ عمومی تبدیل شده و این فضا را از نظر زیبایی و رعایت بهداشت به محیطی بهتر تبدیل کرده است.

برند پرشین استون با تولید و عرضه بهترین‌ اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن نقش مهمی در این مورد ایفا می کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن خریدی موفق در این زمینه از سایت این مجموعه و خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید.

You can reserve and visit our showroom

Call us now