آینه سنسور دار

آینه سنسور دار نوع جدیدی از آینه‌ها، و از نیازهای زندگی مدرن مردم دنیا است. آنچه این آینه‌ها را از آینه‌های معمولی متمایز ساخته است، نورپردازی آنها است. نور این آینه‌ها به‌روش‌های مختلف قابل کنترل است و جلوه‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد.

نمونه‌هایی از این آینه‌ها را می‌توانید در آرایشگاه‌های مدرن و سالن‌های زیبایی ببینید. بهره بردن از آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی نیز فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را زیبا و رویایی نشان می‌دهد.

با شرکت پرشین استون در نگاهی به ویژگی‌ها و کاربردهای آینه سنسور دار همراه باشید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره وان سنگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


آینه سنسور دار

آینه‌های سنسوردار مدل جدیدی از آینه‌ها هستند که به آینه لمسی، آینه هوشمند، آینه LED‌دار و آینه تاچ هم در بازار معروف شده‌اند. آینه‌های سنسوردار دارای نوارهایی از لامپ‌های LED هستند.

نور این آینه‌ها می‌تواند کم و زیاد شود، تغییر رنگ دهد و جلوه‌های مختلفی را به نمایش بگذارد. قابلیت‌های مختلف آینه سنسوردار باعث شده تا استفاده از آنها در فضای زندگی و همچنین در سالن‌های مد و زیبایی مورد توجه قرار گیرد. یک خانه یا کلینیک زیبایی مدرن نیاز به آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی خود نیز دارد.

انواع مختلفی از آینه سنسوردار ساخته و به بازار عرضه شده که ممکن است فقط چراغ‌دار یا دارای امکانات پیشرفته‌تری باشند. گرم‌کن، نمایشگر، ساعت، قابلیت پخش فیلم و موسیقی، دماسنج و امکانات مختلفی برای آینه‌های هوشمند در نظر گرفته شده است. آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی و حمام شما خستگی یک روز کاری را در زمان دوش گرفتن از تن شما دور می‌کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره آینه سرویس بهداشتی مدرن هستید به این صفحه مراجعه کنید.


آینه سنسور دار از نظر نوع ساخت

از نظر نوع ساخت، آینه سنسوردار به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود:

1- آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی:

استفاده از آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی در سازه‌های مدرن معمول است. آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی و حمام، فضای مورد نظر شما را با نورهای زیبا و رویایی روشن می‌کند. پخش موسیقی در فضای حمام نیز خستگی را از تن شما بیرون می‌کند و آرامش را به روان و جسم شما بازمی‌گرداند.

2- آینه سنسور دار ضد بخار:

از کاربردهای آینه‌های سنسوردار، استفاده از آنها در سرویس‌های بهداشتی است. به همین دلیل، ساخت نوعی آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی مورد توجه قرار گرفته که ضد بخار است. با نصب آینه‌های ضد بخار در فضای حمام و سرویس‌های بهداشتی، شما می‌توانید به‌راحتی به اصلاح یا آرایش صورت و موی خود بپردازید.

روش کارکرد آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی به این صورت است که با لمس کردن بخشی از آینه، بخار روی آن ناپدید می‌شود. به این ترتیب، شما می‌توانید خود را در آن تماشا کنید.

3- آینه سنسور دار لمسی یا تاچ:

کارکرد آینه‌های سنسوردار لمسی یا تاچ همانند گوشی‌های هوشمند است. این آینه‌ها به لمس انگشتان و گرمای آنها حساس هستند. سنسورهایی که در شرکت پرشین استون در ساخت انواع آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، حساسیت بسیار بالایی دارند. حساسیت بالای این سنسورها باعث شده تا تاثیر آنها از پس آینه‌های ضخیم هم به‌خوبی نمایان شود.

برای تنظیم نور آینه سنسوردار لمسی، کافی است با انگشت خود محل مورد نظر را لمس کنید تا لامپ‌ها کم‌نور، پرنور، یا روشن و خاموش شوند.

4- آینه سنسور دار ریموت‌دار:

کنترل برخی انواع آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی یا سالن‌های زیبایی و خانه‌‌ها از راه یک ریموت صورت می‌گیرد. در این آینه‌ها، به‌سادگی و با یک ریموت، می‌توانید سبک نورپردازی و افکت‌های نوری را تغییر دهید.

5- آینه سنسور دارِ دارای نمایشگر:

نوع دیگری از آینه سنسوردار توانایی نمایش فیلم هم دارد. این آینه‌ها دارای نمایشگری بر روی سطح جلویی آینه هستند که اسپیکر آن هم در پشت آینه قرار می‌گیرد. این دسته از آینه‌های هوشمند توانایی پخش ویدئو دارند و اسپیکر آنها هم پخش‌کننده صدای ویدئو است.

بیشترین کاربرد آینه سنسور دار و صفحه‌نمایش‌دار در فضای نشیمن و پذیرایی است تا فیلم و موزیک ویدیوی مورد علاقه شما را پخش کند. البته نوجوانان و جوانان هم عاشق این آینه‌ها هستند.

سیستم پخش فیلم و ویدیو در این نوع آینه سنسور دار از راه بلوتوث است. این آینه‌ها با وصل شدن به گوشی‌های هوشمند، به پخش ویدیو و موسیقی مورد علاقه شما می‌پردازند.

6- آینه سنسور دار دوطرفه:

برخی فضاهای بزرگ نیاز به آینه سنسوردار دوطرفه دارند. این آینه‌ها به‌طور معمول، دارای قاب‌های زیبایی هستند و در وسط سالن‌ها قرار داده می‌شوند تا از هر دو طرف دیده شوند. قاب‌های این آینه‌ها می‌تواند از مواد مختلفی مانند استیل، هایگلاس رنگی یا چوب باشد.

7- آینه سنسور دار دارای حسگر حرکتی:

روشن و خاموش شدن، و تغییر افکت‌های نوری آینه‌های دارای حسگر حرکتی با حرکت دست قابل‌کنترل است. برای این کار، دست شما باید در بخش تعیین‌شده حرکت کند تا بتواند به کنترل نور آینه بپردازد. قیمت آینه سنسور دار حرکتی از آینه‌های سنسوردار معمولی بالاتر است.

8- آینه سنسور دار بزرگ‌نما:

آینه‌های سنسورداری که در اتاق‌های خواب، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهتر است بخش بزرگ‌نما هم داشته باشند. این بخش از آینه‌های سنسوردار می‌تواند تصویر شما را تا ده برابر بزرگ‌تر نشان دهد.

اگر به دنبال آینه تاچ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی

می‌توانیم آینه‌های سنسوردار را به شکل‌های دل‌خواه برش داده، در قاب‌های زیبا قرار دهیم یا بدون قاب استفاده کنیم. آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی هم به همین صورت است و شکل و اندازه آن با توجه به اندازه فضای شما و همچنین طرح مورد علاقه شما تغییر می‌کند. برخی از انواع آینه سنسور دار در طرح‌ها و شکل‌های معمول و غیرمعمول بریده و آماده می‌شوند:

1- آینه سنسور دار چهارگوش:

شکل آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی و حمام‌ها بسیار متفاوت است. طرح چهارگوش مربع یا مستطیل از طرح‌های معمول این آینه‌ها است. آینه‌های چهارگوش سنسوردار فضای زندگی، سالن آرایش یا سرویس بهداشتی شما را زیباتر می‌کنند.

2- آینه سنسور دار گرد:

گاهی ممکن است دوست داشته باشید آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی شما دایره‌ای شکل باشد. در این صورت هم فضای حمام و سرویس بهداشتی شما بی‌نظیر خواهد شد. البته از آینه‌های گرد در سالن‌های آرایش و زیبایی هم استفاده زیادی می‌شود.

3- آینه سنسور دار بیضی:

شاید دوست دارید طرح آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی یا محل مورد نظر شما بیضی‌شکل باشد در این صورت هم، ما با مدد از دستگاه‌های مختلف آن را برای شما آماده خواهیم کرد. یکی از دستگاه‌هایی که در ساخت آینه‌های بیضی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه CNC است.

4- آینه سنسور دار در شکل‌های دل‌خواه:

گاهی شکل مورد نظر شما یک شکل ساده هندسی نیست و شکل‌های نامنظم و غیرهندسی مورد نظر شما است. در این صورت نیز نمونه آینه‌های چندوجهی و دارای شکل‌های نامنظم را ببینید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

5- آینه سنسور دار و پایه‌دار:

اگر آینه سنسور دار شما دارای پایه باشد، می‌توانید آن را در هر فضایی که نیاز است، قرار دهید. این آینه‌ها در زمان نیاز، می‌توانند جابه‌جا می‌شوند و در بخش‌های مختلف ساختمان قرار گیرند. آینه‌های پایه‌دار به شکل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. گاهی پایه‌های آنها بلند است و بر روی زمین قرار می‌گیرند. این آینه‌ها با داشتن پایه‌های قابل‌حرکت، به ‌آسانی جابه‌جا می‌شوند.

گاهی نیز این آینه‌ها دارای پایه‌های کوتاهی هستند و بر روی میز آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی قرار می‌گیرند. البته اگر میز یا کشوی لباس‌های شما هم نیاز به یک آینه سنسور دار هوشمند دارد، می‌توانید آن را از نوع پایه‌دار تهیه کنید.

6- آینه سنسور دار کنده‌کاری‌شده:

روی برخی آینه‌های سنسوردار، طرح‌های مختلفی کنده‌کاری می‌شود. طرح‌هایی که می‌تواند با توجه به نظر و سلیقه شما باشد و این آینه‌ها را زیباتر سازد. برخی از انواع آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی هم از این نوع ساخته می‌شوند.

7- آینه سنسور دار قاب‌دار و بدون قاب:

برخی از این آینه‌ها قاب‌دار و برخی نیز بدون قاب هستند. جالب است که هریک از این آینه‌ها در فضای مورد نظر شما جلوه متفاوتی به نمایش می‌گذارند. برخی از نمونه‌های آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی هم دارای قاب و برخی بدون قاب هستند. قاب آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی یا اتاق و سالن مورد نظر شما می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد.

قاب‌های استیل یکی از قاب‌های پرکاربرد در ساخت آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی است. استیل فلزی ضد زنگ، و مناسب فضاهای مرطوب است. قاب‌های فلزی و استیل در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا هماهنگ با فضای مورد نظر شما باشند. قاب‌های طلایی، نقره‌ای و مسی از رنگ‌های معمول قاب‌های فلزی به شمار می‌روند.

قاب هایگلاس رنگی نیز از قاب‌های معمول دیگر در ساخت آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی و فضاهای دیگر است.

شفافیت آینه سنسور دار:

تفاوتی نمی‌کند آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی شما ساخته می‌شود یا فضای دیگری برای استفاده از آن در نظر گرفته شده است. در هر صورت، این آینه‌ها از نظر شفافیت و درخشندگی در درجه‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شفاف‌ترین این آینه‌ها همانند کریستال هستند و از بالاترین درخشندگی برخوردارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اکسسوری سنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


سخن پایانی:

آینه سنسور دار بخشی از وسایل پرکاربرد در زندگی مدرن و امروزه مردم دنیا است. این آینه‌های هوشمند محل زندگی و کار شما را زیباتر و حرفه‌ای‌تر به نمایش می‌گذارند. آینه سنسور دار برای سرویس بهداشتی هم فضای آرامش‌بخش و دل‌پذیری در حمام خانه شما پدید می‌آورد. به این ترتیب، شما می‌توانید پس از یک روز سخت کاری یا درسی به آرامش برسید و توان خود را بازیابید. برای ثبت سفارش با ما در شرکت پرشین استون تماس بگیرید.

You can reserve and visit our showroom

Call us now